Lite ljus och jul i höstmörkret

                 
 
Oåterkallerligt är den här, den grå och mörka årstiden.
 
Jag har inga problem med mörkret,
bara jag får boa in mig med ljus, lampor och allt som gör hösten mysig.
 
 
En favoritlampa hemma är blockljuslampan från DesignHouse, som hängt med i många år.
 
 
foto | tinaminastina |
 
 
 
 
Några snygga lampor presenteras av Granit i höst. 
 
Vad gillar ni dessa?
Snygga tycker jag som tilltalas av den lite ruffa industristilen.
 
 
 
 
 
 
Vi har lite koltrådsglödlampor hemma, och för att få ett behagligt ljus
har vi köpt en dimmer som vi kan styra ljuset och styrkan med.
 
Ett tips.
 
Och så var det ju det där med att börja längta efter lite jul...
 
Den fina långa hösten har ju inte direkt gjort så man toklängtat precis,
men i och med att mörkret kommer tidigare på eftermiddagarna är jag inte sen att
välkomna känslan av att vi snart är där.
 
 
 
Lite juliga inspirerande bilder från Granit.
 
 
5
 
 
7
 
9
 
 
10
 
 
11
 
 
2
 
Inspirational Print Inspire Black and White by TheMotivatedType:
 
 
trevlig måndag önskar jag er!
 
bilder | Granit
 
 
 

Kommentera här: