Att våga leva....

 
 :
 
Maken sover redan och nästan jag också...jag zappar mellan kanalerna och hamnar som
vanligt vid nyheterna,och 
rapporteringen angående det otäcka hotet som europa står inför.
 
Rädsla, oro, och ändå hopp om att människan
i grund och botten är god.
 
Idag har vi skjutsat och vinkat av mellankillen med sin sambo tidigt, tidigt...
 
de är på weekendresa i London och jag 
är så glad att de vill se sej runt i vår vackra och spännande värld.
 
Att vi står upp för frihet och att alla
människor är av lika värde är viktigare än någonsin i dessa tider som vi just ni befinner oss i....
 
Lite oro såklart, men också blandat med lycka för att ungdomen vågar och vill finna glädje i att se sig omkring ♥
 
 Själv unnar jag mig ett glas vin och lite popcorn till kvällens stundande
" så mycket bättre "
 
gott så....
 
 
 
 
Önskar er alla en fin lördagskväll ♥
 
 
 
 
| foto  tinaminastina
 
1 ullie:

skriven

usch ja du man bara måste våga.. men tänkte bara ja va på a6 idag så ... men vi kan inte stanna livet heller bara för det .

Önskar en fin söndag kram

Kommentera här: