Hej våren...och hemma hos mig....

Idag är våren här...dock med blåst som sällskap,men solen värmer gott i ansiktet där jag suttit
en stund mot husväggen. Vi behöver den nu, både solen och värmen.
 
Jag tror aldrig jag har längtat som nu!
 
 
 
 
Körsbärskvisten blommar!
 
 
 
March - Spring ❥ I didn't even know it was March 1st today! Been so busy!! Happy March everyone...I can't wait for SPRING!!!
 
 
En lite tuff tid med värk och annat som rubbar det vardagliga, gör att våren och värmen som förhoppningsvis kommer framöver, kommer göra gott för kropp och själ.
 
 
 
Roligheter har jag fått vara med om i form av ett trevligt besök av härliga Camilla som fotograferat
för ett hemmahos reportage från mitt hem. En himla kul upplevelse, och så trevligt att träffa och få lära känna fina goa Camilla och hennes dotter. 
 
 
 
 
Ha nu en fin avslutning på helgen alla ni fina som kikar in här!
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Kommer reportaget i ngn tidning man ska hålla utkik efter? Skulle gärna läsa det! :-) /gella

2 tina:

skriven

Hej!!
Tack för din kommentar! Ja, jag hoppas det men det är inget bestämt...det ska förhoppningsvis säljas, så jag håller tummarna!
Självklart skriver jag här om det blir så....
Fin söndag till dig!
Tina

3 Liza:

skriven

Det är alltid lika roligt att se bilder från dit hem, så mysigt och fint. Hoppas att vi får se reportaget i någon tidninnframöver..
Kraaaaam

4 Proforma - Irene:

skriven

Det ska bli jättekul att se i någon tidning! Men dina bilder är också fina på bloggen!
Reportage gjordes hos mig också för flera år sedan och Plaza köpte det men det kom aldrig längre än så.
Hoppas värken försvinner med våren som kommer!
Kram på dig!

5 tina:

skriven

Liza! Tack söta fina du...ja det skulle vara riktigt kul.Får hålla tummarna för det =) Hoppas allt är bra med dig...här är det lite skrutt som du vet, skov med värken och lite annat på det. Men...nu vänder det nog snart! kram på dig vännen! <3
tina

6 tina:

skriven

Irene! Tack snälla goa för dina fina ord! Testar min kamera jag fick när jag fyllde i vintras. Kul att fota igen =)
Ja jag håller tummarna för det...det ska ju säljas också, så det kan ju dröja, om det ens blir sålt. Men, himla kul att fått vara med om det och få se hur man jobbar. Ja jag förstår att ditt fina hem varit med om ett reportage, så himla fint som du bor och med din säkerhet för detaljer och design. Hade ju varit kul om reportaget hos dig hade publicerats ..inte försent än! Hoppas annars allt är bra med dig, är så himla dålig på att läsa bloggar (som vanligt) men gör ett allvarligt försök att hänga med och blogga i långsam takt. Vill ju inte släppa det helt, men instagram är ju mycket enklare.
Nu skiner solen här och en mugg kaffe mot husväggen väntar, har masat mig upp idag från sängliggande några dagar. Förhoppningsvis vänder det snart.
Kram på dig!!

Kommentera här: