En poncho och fjädrar....

 
 
Idag slog jag till...det fick följa med en poncho hem från snabbrundan på stan, mellan läkarbesök och pappabesök ♥
 
En liten pappa som ramlade och slog sig och som numera kurerar sig på korttidshemmet, och mina återkommande besök på vårdcentralen. 
 
Då är det bra att skingra tankarna med en liten runda
på stan och pigga upp sig med nåt man sneglat åt ett tag.
 
Gissar att den kommer bli en riktig favorit att bära på axlarna snart!
 
Ponchon finns på MQ och är så
skön och sådär härligt vårig och tunn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Påsken närmar sig och det är på tiden att plocka fram lite påskkänsla...
de vita fjädrarna får hänga med i år också.
 
En liten runda till blomsterlandet resulterade dock i
finfina smutsrosa fjädrar som ska hamna i björkriset.
 
 
 
 
 
Hello Spring PDF ETSY Easter Quote Easter Decor
 
 
 
Jag hade önskat att få med mig lite blommor hem också, men tappade inspirationen totalt. Inte pga
brist på blommor, men jag visste inte alls vad det var jag ville ha.
 
Nu har jag botaniserat runt bland favoritsidorna, och när jag klickade in mig hos Weronica på LivingbyW
så infann sig den där känslan jag saknade i butiken. 
 
Kika in hos henne och inspireras ni också. 
 
 
 
En lunch med finaste dottern hanns med också.
En god cesarsallad på Bryggan Café och Bistro är favoriten.
 
Skönt att få
en liten stund för prat och lite tankar. 
 
 
 
 
 
 
Nu får gärna värmen och solen komma på besök...tills dess, en fin onsdag till er!
 
 
 
bilder | tinaminastina

Kommentera här: