Gott Nytt År!

 
Alla ni som fortfarande hittar hit till min blogg,
 
Gott Nytt År! 
 
Det händer inte så mycket här minsann, men min önskan och förhoppning
är att jag ska få lite mer inspiration och lust att blogga. Jag hoppas ni följer med och kikar in här då och då i 
fortsättningen också!
 
Så....ha en riktigt fin start på det nya året!
 
 
 
Vi firade in det nya året med vita krispiga tulpaner, trerätters middag och våra fina fina vänner! 
 
 
                                                                           bilder: tinaminastina 
 
1 Jessika:

skriven

Jag hoppas verkligen du fortsätter blogga, besöker dig ofta, älskar din stil och dina bilder! Gott nytt år!

2 Tina:

skriven

Tack snälla för dina gulliga ord.... Så glad jag blir att du kikar in här och att du gillar min sida! Gott nytt år till dig också.

3 AnnaHelena:

skriven

Hej Tina och God Fortsättning på det nya året! Här är en till som tittar in här då och då. Håller med ovanstående om att du är jätteduktig på inredning och att man får härlig inspiration hos dig!
Mycket fin dukning. Vita tulpaner är ju så fint!

Kram // AH

4 tina:

skriven

AnnaHelena! Men åh vad glad jag blir...så fina ord! Kul att du kikar in här och lämnar ett litet avtryck, det är så roligt! Ja nu är det härliga tider framöver med tulpaner och vårlökar av olika slag att sätta in och njuta av. Hoppas allt är väl med dig och vi ses säkert här framöver!
Kram och God Fortsättning till dig! /tina

5 Ami:

skriven

God fortsättning på det nya året. Du är en inspirationskälla för mig :)
Fina bilder som ger mycket till mig.
Tulpaner ger verkligen hopp om våren och solen.
// Ami

Svar: Tack Ami....vad glad jag blir! Är inte på topp vad gäller att förmedla inspiration, just nu, men hoppas att jag kommer igång....snart! Kram och tack igen för dina fina ord!
tina
tinaminastina

Kommentera här: