Det blev visst två...

 
 
Det blev visst två semlor idag....men är det fettisdagen så är det!
En åt jag med maken och min lilla pappa på fiket som vi gillar så mycket, Skafferiet i Barnarp
Den andra bjöd dottern på hemma hos sig. 
 
Många kalorier, men mycket lycka också =)
 
Hembakade semlor blev det inte idag, men för någon vecka kom ungdomarna hem på lite fika och då bjöd jag på dessa...
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Vi står inför att göra lite småfix här hemma, några lister ska upp, bänkskivor i köket ska målas och så fick jag lust att byta ut våra tapeter i köket. Kan väl säga att maken tycker att vi minsann kan ha dem kvar ett tag till. Vi får väl se.....
 
 
 
 
 
 Jag ska försöka att försöka hitta en enfärgad mörkgrå eller nästansvart tapet för en rimlig peng så maken blir övertygad. Ni skymtar tapeten runt fönstret i köket. Den har varit omtyckt, men nu känns det som den gjort sitt.
 
 Bilderna nedan inspirerar !
 
Det här är så himla snyggt...
 
 
 Vosgesparis: Black on Black | A beautiful home
 
 
 Och den här bilden som jag tokgillar....
 
åååh va härligt! En mmåstedetalj i köket Kök, natur, inspiration
 
 bilder: tinaminastina instagram
 
 
 
 
 
1 Liza:

skriven

Lyckades också klämma en semla igår, gott, gott! Är också mycket inne på grått i olika nyanser nu. Vår nya soffa blir grå, ska beställas idag, KUL! Fina inspirationsbilder, hoppas du kan övertyga make . De brukar ju ge med sig tillslut! Kraaaaam

Kommentera här: