Underbar söndag

 
Ännu ett litet inlägg från mig, de kommer minsann lite sporadiskt sådär men så är det. Just nu iallafall. En bild från insagram som visar på vad jag sysslat med idag, suttit under parasollet surplat kaffe och bara varit. Det är grejer det, livskvalitet som det så fint heter. Ha en underbar vecka alla fina som fortfarande hittar hit.
 
 
bild: tinaminastina instagram
 
 
1 Liza:

skriven

Kul att se dig här också 😊. Nu bloggar jag rätt så ofta men jag vet aldrig hur långa lusten håller i sig!

Klart man ska ta vara på alla tillfällen att njuta av livet (och kanske få lite värklindring?) ni har ju en underbar uteplats och lika fint ute som inne!

Ha en superfin måndag min vän!

2 Erik:

skriven

Hej! Jag skulle behöva din mejladress för att skicka ett mejl till dej - om hur du kan få bort att dina blogginlägg inte speglas på http://www.furnitureroom.se, om du vill!

3 ullie:

skriven

låter som en underbar söndag tycker ja. hoppas du får en bra start på veckan o så hoppas vi på sol i massor nu räcker det me moln kram kram

Kommentera här: