tillbaka!

Det blir inga långa rader här men jag är tillbaka, för ett tag iallafall! Bloggen har fått oförtjänt dålig uppmärksamhet från mig, men nu får vi se hur lusten och intresset håller i sig den här gången. Det blir ingen  större förändring här, bilder från vårt hem, lite inspiration kanske och förhoppningsvis lite trädgård också. 
 
Vi ses snart!
 
 
 
 
bild : tinaminastina
1 Hanna:

skriven

Ååååå äntligen:-D Ser fram emot lite trädgårdsinspo!!

Kram från Hanna E

2 LiseLotte:

skriven

Haha, vi har samma hand i våra inlägg idag.

LiseLotte

3 Liza:

skriven

Välkommen tillbaka! Ska bli kul att följa dig igen!
Kram!
Liza

4 Proforma - Irene:

skriven

Men välkommen tillbaka Tina! Hoppas allt är bra med dig! Det blir så bra med mixen du har på din blogg och med våren framöver ser jag fram emot trädgårdsinspiration också.
Kram

Ps. Handen har jag också men det som fångar mitt öga är glasskålen, den ser exakt ut som en jag har.

5 tina:

skriven

Hanna: Kul att du kikar in här...vi ses! kram
LiseLotte: =) de är fina de där händerna....kram!!

6 tina:

skriven

Liza:Tack fina du....kände att det var dags, har saknat detta men inte funnit inspiration och lust på länge...men nu så =) Vi ses, kram Liza!
Irene: Tack Irene! Ska bli kul...hoppas jag hittar lite inspiration att förmedla också..det blir nog bra med det. Trädgård ligger varmt om hjärtat, men det kan man inte tro när man ser vår trädgård just nu..några år med lite för lite ork och tid men kanske det blir ändring på det den här våren,vem vet =)
Kul med skålen,vet dock inte var den kommer ifrån eller produktnamn, vet du ? Den är arvegods som jag gillar när den får blandas med lite svart grått och ruffa material,jag du känner ju mig :) Vi ses snart..kram!

7 Carina:

skriven

Vad härligt att du är tillbaka! Har saknat dina blogginlägg mycket. Du är en stor inspirationskälla när det gäller inredning för mig, så nu kanske jag kommer igång också :). Ha´det gott!

Svar: Carina...Åh tack för dina fina ord...blir jätteglad! Vad kul att du känner för att komma igång också! Fin helg till dig!
tinaminastina

Kommentera här: