Många koppar kaffe och ett memoblock

Lite kaffe och en liten bit mörk choklad, 86 %, är en liten njutningsstund för mig som äter enligt Lchf metoden. Lite vardgslyx..... Vardagslyx och lite kärlek är det också när man viskar till maken som ska iväg att handla att vi behöver ett nytt memoblock, gärna ett lite snyggare än det gula vi haft innan. Han snappade upp att jag sa att Ica har ett fint, tipstack till Jessika!
Jodå, ett snäpp snyggare än det gula vi hade innan, och rätt ok innan jag får för mig att klicka hem ett snyggsnyggt härifrån =)

foto tina
1 Liza:

skriven

Duktiga du (vi) som äter så nyttigt! Jag Gi:ar och det är perfekt för mig! Måste också införskaffa en bit mörk choklad att ha till kaffet då och då.

Vi får stötta varandra i kampen att få en bättre hälsa och (i mitt fall) också att vikten minskar rejält. För varje hekto som försvinner mår jag bättre. Tänker också att när belastningen på ryggen och benen ska göra skillnad i slutändan. Hoppas! Hoppas!

Håller tummar och tår för att vi ska lyckas och iaf få må bättre, det är vi värda!

Kramar till dig vännen!

Liza

2 Jessika:

skriven

Japp, det är ett prisvärt block det där, pryder sin plats :)

Du får gärna tycka till angånde belysningstips i min blogg, du med din träffsäkra smak fjäsk

må gott//Jessika

3 Proforma - Irene:

skriven

Japp... då har jag precis meddelat mannen att han ska köpa med ett sådant block ifrån Ica när han handlar idag. :) Hoppas hoppas att det finns, jag tycker det var jättefint och kommer att sitta som en smäck på mitt nya blivande kontor!

Älskar choklad... jobbar med choklad, så glad! :)

Kram kram

4 Monica:

skriven

Små detaljer kan göra stor skillnad och det är en sån tillfredsställelse när det är fint runt omkring en.



86 % choklad får däremot min tunga att krylla sig. Allt över 60% är för surt för mig. Men hade jag inte haft några alternativ så hade den nog "slunkit" ner ändå...

Kram, kram

5 Susihus:

skriven

Hoppar in och önskar dig en härlig helg

Kram

6 ullie:

skriven

åh så fina tulpaner

Hoppas allt e bra o att du haft en bra helg ?

här rätt ok envis förkylning som vägrar släppa men men :) kram

7 mo:

skriven

Tjenare :)

Ja det blocket är snyggt, jag behöver med nya inköpslistlappar så det får kanske bli ett sådant nästa gång jag handlar...är ju inte fel att de är snygga liksom...



Javisst är det härligt med snö o lite kyla, hundarna blir inte så skitiga så de behöver duscha efter varje promenad. Skidåkningen är verkligen ett plus :) Så skönt med lite annan "träning" än bara promenader, även om de blir långa o raska..



Mina ljusstakar är från Eko, o de har väl ungefär samma utbud som Citygross så det var inte helt fel...



Hoppas ni har haft en härlig helg, såg att du LCHF:ar igen...du klarade ju det galant förra gången så det kommer säkert gå bra denna gången med. C tröttnade, han höll ju på med det förra hösten o gick ner ca 8 kg, men nu har han gått upp allt igen, lite synd...



Ha en fin vecka, kramar

8 Sandra | Inspirera Mera:

skriven

Det såg riktigt mysigt ut och vilket tjusigt memoblock!

Kommentera här: