Bra tips...pall från Ellos.

Alla dessa fina pallar som man vill ha....Tolix och andra godingar står givetvis på önskelistan men jag sprang på den här när jag kikade in på Ellos för ett tag sen. Med rabattkod som oftast kan hittas hos rabattsidor på nätet klickade jag hem den för halva pristet, ordinarie 649kr och halva på det. Ett klipp!
 
 
 
bilder: Collage med bilder från Ellos
           tinaminastina
 
 
1 Emma:

skriven

Så snygg och ett mycket snyggare rpis än Tolixpallen:) Ha det bra, kramar emma

Svar: Ja den är både snygg och till ett superbra pris....gillas! Kram till dig Emma!tina
tinaminastina

2 åsa:

skriven

Ja det kan man verkligen kalla ett klipp :)

3 ullie:

skriven

verkligen snygga och ja jag tycker nog de andra e lite för dyra för mej tyvärr. me ack så fiina.
Kanske man skulle kika på en sån här i stället =)
Hoppas allt e bra hos dej och så skickar jag en stor helg kram ha det så bra

4 Queen of Kammebornia:

skriven

Typiskt snygg!

5 Cattis:

skriven

Vilket klipp du har gjort o ett snyggt sånt me!

Kjamis Cattis

6 Lebanezza:

skriven

Gilla min sida på Facebook så blir de lättare att följa min blogg:)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

7 Alexandra:

skriven

Wow,då hade du tur.Har också kikat på den ett tag.Men just nu försöker jag ignorera alla rabbatter ifrån ellos,det skapar så mycket ha-begär och man vill bara shoppa saker för just att det är billigare.Kram Alexandra

Kommentera här: