Lat dag....

Nu är hösten här på riktigt. Vi hade en riktigt regnig söndag igår då man gör allt för att ha det mysigt inne, tända ljus, fika och en bra film på tv. Idag kom Femina i brevlådan, där fanns fin inredning och även höstinpiration till att göra fint och höstigt ute. Vi har inte kommit så långt som att planta i utekrukorna, men i veckan blir det en sväng till blomsterbutiken för lite inköp. Sommaren får sätta punkt och välkommen hösten!!







När sommaren vinkar hejdå kommer lusten att göra nytt och göra om inne, mycket finns på listan men jag tror jag börjar i liten skala med att byta lite kuddar och ta fram den höstiga pläden....hittade fina kuddar och en härlig pläd på H&M, kuddarna hade passat i vår svarta skinnsoffa...




bilder: tina, h&m
    

1 Elvira:

skriven

Mysiga bilder du bjuder på. Gillar stumpastaken med värmeljusen i, var är den ifrån?



2 Liza:

skriven

Mysigt, mysigt! Pläden på sista bilden blev jag klart förälskad i!

Kraaaaaaaaaam!

Liza

3 Susihus:

skriven

Visst är det härligt med årstider, alla med sin charm!

Fick oxå Femina idag så jag tror jag ska krypa upp i soffan med den, eller ska jag jobba lite...svårt val!?

Ha en go kväll

Kram

4 Leia ♥:

skriven

Nog är hösten här alltid. :S

5 Monica:

skriven

Så mysigt det ser ut med fika, surfande och lite pladder (inbillar jag mig) Man fastnar gärna i en massa "vill ha saker" i vackra inredningstidningar och på nätet.

Pläden ser riktigt gosig ut inför kommande höstkvällar.

Sköt om dig

Kram Monica

6 Malin på ön:

skriven

Visst vill man börja fixa hemma när hösten smyger på, fina kuddar på HM! Och vilken härlig resa till Kreta ni verkar ha haft - underbara bilder : )

Malin

7 Malin:

skriven

Mysiga bilder! Härligt att sitta och läsa och dricka varma drycker nu när hösten kommer.

8 mo:

skriven

Hejsan

Jo lite höstmysigt vill man ju ha det...tända ljus är ju ett säkert kort. Idag, som så många andra dagar har det varit sådant där mellanväder, man vet liksom inte vad det ska bli av det..mörkt, grått o trist, o dagen har känts hur lång som helst, H slutade skolan redan halv 10 ;)

Känner mig lite halvlåg, fick sådan enorm huvudvärk i Måndags, mådde så illa så jag trodde att jag skulle spy, men tog ett par alvedon (som inte hjälpte ett dugg) o sov bort det. Tycker bara att huvudet känns lite sådär "bränt" ett par dagar efter det....

Annars rullar det på, C jobbar jämt, killarna har inte varit hemma på ett tag..så det kanske bidrar till det lite halvlåga måendet ;)

Hoppas allt är bra med er



Många kramar o hälsa

9 ullie:

skriven

snygga kuddar . ja det e roligt att börja pyssla lite nu när det blir höst och man ska boa in sej lite

Hoppas att förkylningen stannade vid halsont. är nog inne på min andra gång nu bah-_!!

Må så gott kram

10 Proforma - Irene:

skriven

Ja, visst har man lust att ändra inomhus på hösten. Kontoret som aldrig blev klart förra ska bli klart denna höst har jag bestämt.

Utomhus har jag faktiskt gjort höstkrukorna fina idag.

Kram

Kommentera här: