Semester och paket i lådan!

Så var det äntligen dax...maken är ledig i fyra veckor, det ska bli så härligt! Ikväll grillas det och vi sippar på lite gott vin, precis sådär mysigt som det ska vara!

Igår kom ett litet paket i brevlådan, jag kunde inte låta bli att klicka hem ett armband från exklusivvardag.se som just nu har 25% på hela sortimentet, även på det som redan är nedsatt.

Det blev ett armband från Humanity for all i silvermetallic, jättefint!




Ha det fint alla ni!


bild: tina



1 Proforma - Irene:

skriven

Ja, det var verkligen fint! Härligt med semester, min börjar nu med... fyra veckor!

Trevlig sådan... och helg!

Kram

2 CC:

skriven

Oj oj, Vad snygg den var i silver! Det har jag aldrig sett tidigare:



Snyggt armband till en snygg tjej!



kram CC

3 A House With A View:

skriven

Jäääättefint armband!!! Och så hääärligt med semester!!!



Kraaaaaaaaaaaaam aka

4 Carina Bengtsson:

skriven

Jag är en "sucker" för armband och detta var jäääääättteeee fiiiiint!

Jag ska nog ta mig en titt på den där hemsida :-)



Härligt med semester!

Njut av de underbara dagarna.



//Carina

5 em möbler:

skriven

wow, fina armband :)



hoppas du och din man får ta lite ledigt nu :)

Kommentera här: