Förvaring på hjul....

Vi har sett det förr....men visst är det enkla ofta det finaste! Hittade den här bilden och beskrivningen på hur du enkelt kan göra en fin bänk för tex tidningar, böcker eller varför inte en liten plats där man kan få utlopp för sin kreativitet och skapa fina stilleben.

En skiva i önskad bredd, eller kanske brädor som sätts ihop, hjul och simsalabim, en superfin förvaring för favoriterna! Kika
här och se beskrivningen.....



 
Expressen Leva&Bo

1 Weronica - En mammas dag:

skriven

Nämen, en sådan där vill jag ha! Jag kollade igenom massor av tidningar i går och såg ännu ett sådant där "lastpalls-soffbord" med patina och tänkte att en sådan där grej månste man kunna minska på bredden och lägga magasin på :) Och så finns denna beskrivning. Jag får tala väl med min far igen tror jag. En fin söndag!

2 Linruz:

skriven

Håller med dig.

Det enkla är oftast det finaste .)

Ha en skön söndag

Kram Lina

3 anette:

skriven

Känns som att det ligger helt rätt i tiden nu också med återbruk och industrikänsla.

4 Liza:

skriven

Enkel och snygg! Den ska jag visa för maken... han är duktig på att snickra!!

Kraaaaaaaaaam!

Liza

5 tina:

skriven

Weronica:Visst är det en bra idé! Härligt med en far som färdigställer önskemål man har=) kram!



Lina:Kram till dej vännen!



Anette: Precis så....återbruk är toppen! kram



Liza: Visst är den snygg....härligt med en man som kan snickra...har en också och det är bra=)=)

kram!

6 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

En sån vill jag oxå ha! Måste spåna på vart den kan stå ;)



Puss!

Kommentera här: