Fyndat på Röshults Outlet!


Äntligen är jag lycklig ägare till ytterligare några fina saker från Röshults. Jag såg på deras facebooksida och även i annons i vår lokaltidning att de hade Outletförsäljning med start idag, behöver jag säja att jag tog mig en tur dit =) Jag tyckte jag var tidig, de öppnade 12.00 och jag var där tre kvart senare.....men det hade varit många där före mig. Jag fick ändå med mig en mycket önskad vedkorg, en hög golvljusstake och en kruka, allt till minst halva priset, toppen!

Deras Outlet hittar man på Torsvik, några mil söder om Jönköping.Man kör från Jönköping söderut på E4,tar av vid avfarten Taberg/Barnarp och i korsningen kör man mot Barnarp. Nästan direkt höger in en bit på Industriområdet Momarken ligger butiken. Det är öppet fre,lör sön.





Tidlösa men ändå moderna produkter....jag gillar!




1 Emma:

skriven

Underbara saker!

2 Mari:

skriven

Dom ljusstakarna har jag oxå fast hemma-gjorda...I lajk!!!! Är ägare till 3 st:-)

3 Perlan:

skriven

Så snyggt! Eldkorgen har jag sneglat på många gånger.. men jag inser att den bara skulle bli en snyggogrej i trädgården och förmodligen aldrig användas.. typsikt oss ;)

Har 3 st väggljusklossar hemma.. de står sedan 1 år tillbaka i ett skåp eftersom min sambo aldrig fick tummen ur och hjälpa mig få upp dom.. Det går ju inte att bara hänga dom i en gipsskiva eftersom de är så tunga.. Men nu tror jag banne mig att jag ska sätta upp dom ute på den svarta fasaden vid altanen.. åh vilken idé! Tack sötis för att du bloggade om Röshult! hahaha

KRAMAR i kubik till dig! ♥

4 jenny ~ house of jenny:

skriven

Så snygga! Synd att man har jäkligt långt till Jönköping, för annars hade den här mamman hängt på låset! :)



Ha en underbar fredag!



Puss!

5 Proforma - Irene:

skriven

Lyckliga du som bor nära då vad jag förstår! Hade inte sagt nej till något av det du köpte, vilka fynd!

Trevlig Valborg!

Kram

6 Anders:

skriven

Hej! Jag undrar om du vet om de har Linne krukorna i antracit på outleten ? Är ute efter de 40x80x40 och 50x50x50 och 40x40x40
Med vänlig hälsning, Anders

Kommentera här: