årets julklappsbutik

Svenska inredningsbloggar har utsett  Rädda Barnens Webbshop till årets julklappsbutik.
Man hittar den på hemsidan under kategorin "Design för barns rättigheter". 



Var och en av oss har valt ut sin egen favorit och mitt val föll på ljusstaken Fire, designad av Anna Kraitz. Den har länge funnits på min lista över saker jag gärna skulle vilja ha, så kanske den blir en julklapp till mej själv.

"
Fire är en vacker ljusstake i modern design. Den pryder sin plats lika naturligt på festbordet som den gör i vardagslivet" 

Andra som bloggar om detta är: Fröken Kumlin, Hemmariket, It´s a house,
Henricks tankegångar,Husligheter, LivinglikeLinda, Room by Sofie, Inspirera mera, Inredningswåågen, Annaleenas hem, Flex inredning, JennysHus  Whiterainbow  Dahlarna


1 DAHLARNA - Viktoria:

skriven

Hej!

Jag har också ett inlägg om detta! Jag har lagt till dig på min lista!

Hoppas att du får en fortsatt bra vecka!



http://dahlarna.blogg.se/2010/december/arets-julklappsbutik.html

2 Helene:

skriven

Den sidan ska jag kika in på.

Ha en mysig torsdag.

Kram Helene.

3 Tina // peppar och vanilj:

skriven

Ja den ljusstaken är såå snygg, den har jag bloggat om och höjt till skyarna! Ändå har jag ingen!?



Hoppas du inte har snöat in totalt..jag har hört att det är tokmycket snö i dina trakter =)



K R a M // T i n a

4 Monica T.:

skriven

Håller med dig, ljusstakarna är enkla och lättplacerade.

Vi har många ljusstakar med blockljus & värmeljus men nu till jul är det fint med de vanliga, gamla smala ljusen!

Kram

Kommentera här: