I väntan på...

I väntan på att hamna på sina rätta platser kunde jag inte låta bli att ställa fram vipp-tunnan jag köpte för presentkortet jag vann i tävlingen, det blev en Vipp tvålpump också.....jag måste ju tillägga att jag lade till lite och köpte tvålpumpen också eftersom den stått länge på önskelistan. Nu får de stoltera i köket sålänge tills badrummet är klart och färdigt att flytta in i=)

Det har stått lite stiltje på badrumsfronten men nu är maken igång igen, det tar ju lite tid när man gör allt själv....



Pigg och glad i färgen....jag är nöjd!



Den svarta tvålpumpen på diskbänken i köket så länge...




Till helgen brukar jag försöka köpa nån blomma, ibland lösa blommor, men den här fick följa med hem, jag tror det är en "afrikas lilja"...rätta mej om jag har fel. Den hamnade i den vita tygkrukan som gapat tom ett tag.





Imorgon firar vi vår tjej som fyller 18 år......tänk vad åren går! Det är inte längesen hon var en liten tjej som försökte hänga med sina stora bröder i allt de hittade på! Nu är hon en ung dam som utbildar sej till undersköterska och älskar musik...både att lyssna på och att spela gitarr och trumpet! Det blir uppvaktning på morgonen med paket och lite lyxig födelsedagsfrukost....sen har vi beställt bord på resturang, så det ska bli en härlig dag imorgon!

Nu kommer strax maken hem och vi ska fira helgen med lite fika....han fikar och jag dricker kaffe eftersom jag försöker låta bli det söta....får se hur det går i morgon när det vankas lite godsaker här hemma =)

Ha nu en underbar helg alla ni....ni ska veta att jag är så glad för avtrycken ni lämnar här !


Oj...glömde ju! Den här är på väg hem just nu i denna stund! Maken fick i uppdrag att kika in på Biltema...hittade den här klockan på deras hemsida. Han ringde nyss och meddelade att han köpt den...99:-....som hittat! Återstår att se om den ser ut som på bilden på hemsidan!



bilder:tinas privata

biltema

1 Lilla jag:

skriven

Snygg klocka :)

Trevlig helg!

2 Camillasnyahem:

skriven

Åh, så snygga saker! Vilken vinst alltså! :)



Och grattis till dottern din! Hurra hurra hurra hurra! 18 är stort, att få gå på krogen är ju en frihet!

3 Pia:

skriven

Blomman var jättefin men jag vet faktiskt inte vad det är för sort, krukan var också läcker. Trevlig helg.

4 Annika:

skriven

Jag gillar färgen på Vipp-tunnan! Bra att du vågade. :) Den kommer att bli toppen i nya badrummet! Helgkramar!

5 milla:

skriven

Vad fint det blir:) och vad stor tjejan blir...min är 16 och minstingen 10 men fort går det:/

Hoppas ni får en fin helg...Kram Milla

6 Anna:

skriven

Oh vilken fin klocka. Det är rätt kul att man nu mer kan göra inredningsfynd på biltema, rusta, maxi mm :)

7 Liza:

skriven

Du, lås in maken i badrummet vet ja! :D Skojar bara! Hoppas att helgen har varit bra hittils med uppvaktning av dottern mm.

Hur var klockan?? Vill så gärna ha en kul klocka i köket när det blir klart... på torsdag kommer montörerna! Oh, vad jag längtar...

Kram!

Liza

8 Annas inspiration:

skriven

Sååå snyggt det blev med turkos!



Kap för klockan, köpte något liknande från JYSK som kostade 349 kr.



Hoppas du har en skön helg

KRAM Anna

9 Malin:

skriven

Vart kommer den blå soptunnan ifrån? Biltema är toppen. Min sambo driver faktiskt ett av varuhusen.

10 ullie:

skriven

Hej hej hoppas att ni har haft en skön helg ? =) Födelsedagsfirande och allt. Ja visst e det konstigt att de växer så snabbt =)

Du.. Va fin färgen va på tunnan i verkligheten oxå .. kul att du vågade . Kommer bli hel snyggt.

Skickar en kram och önskan om en skön vecka KRAM

11 HUSnrNIO:

skriven

Den turkosa vipptunnan är verkligen en liten glädjespridare:) Så mkt fräschare än en svart! Ha en trevlig söndagkväll.

12 Therése:

skriven

Tycker gott att den där snygga tunnan och tvålpumpen kan få stå i köket och vara snygga tills badrummet är färdigt ;-)



Satt och bläddrade i JP på jobbet för ett tag sen, och tyckte det var jättekul att få läsa artikeln om dig...och extra kul att få ett ansikte på dig ;-)

Ha det så gott...Kram!

13 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Tunnan är riktigt snygg i den turkosa färgen! du gjorde helt rätt o valde den färgen!



KRaaaaaaaaaaaaaam!

14 pia:

skriven

Fina saker å fynd som alltid, härligt m turkost på Vipptunnan, lite oväntat av dig som mest kör på svart å vitt;) Snyggt! Gillas!

Kommentera här: