Hund på tygtavla....

Tyget har legat ett tag i påsen från Ikea...men idag fick det komma fram och fästas fast på stommen till tygtavlan! Såklart fick jag med mej den svartvita versionen av tyget hem när jag köpte det, men det var fint i både grönt, rött och blått! Såg att goa bloggvännen MEDALJONGEN har fått upp det röda tyget i sin hall...läckert!

Jag gillar det här tyget!








En tygkruka/påse som jag gillar, från Färg&Form......skulle gärna ha fler!




Jag har en mindre rolig period just nu med värk och yrsel...blir lite extra glad när tygtavlan äntligen kom upp, maken som jobbar på i badrummet och lite annat fix!




Nu blir det tvn igen...finalen i hockeyn....heja HV!


bilder:tinas privata



1 Sandra | Inspirera Mera:

skriven

Usch värk och yrsel är inte roligt! Hoppas du kryar på dig.



Vilka fina inköp du har gjort. Ha en trevlig helg!

2 milla:

skriven

Åh, visst är den häftig..Jag undrade om inte sonen ville ha en i rött eller grönt i sitt rum och han såg ut som om jag hade bett honom skruva opp f..n på väggen, hihi. Men vad snygg den blev där hemma hos dig...hmm bli inte förskräckt om det dyker upp en hos mig, fast bara kanske? Trist med värk, hoppas du snart känner sig bättre igen:) Kram Kram Milla

3 Annika:

skriven

Perfekt hos dig! Snyggt! Hoppas att värken ger med sig snart och att du får en fin söndag. Kram!

4 Proforma - Irene:

skriven

Den är lite kul... men framför allt snygg på din vägg, där passar den jättebra!

Hoppas den tråkiga värken ger med sig, jobbigt...

Kram

5 Ann:

skriven

Den är supersöt! Tänkte köpa den sist men visste inte vart jag jag skulle ha den.

Blir superfint hos dig!



kram

6 Linruz:

skriven

Vad trsit med värken. Hoppas att det känns bättre snart.

Hundtyget är grymt.

Har stått och tittat på det jag med man har ingenstans att hänga det.

Men hos dig blev det kanon.

Ha en fin söndag söta du.

Kram kram Lina

7 Emma:

skriven

Skitsnyggt:) Krya på dej och ha det så bra, kramar emma

8 Saras Inredning:

skriven

Ajaj inte roligt med värk!



Men du tygtavlan är ju skitfrän :)



kramkram//Sara

9 ulrika:

skriven

Å, det där tyget såg jag idag på IKEA!!!

10 Mallan:

skriven

Va snyggt det var på Tina! Du är duktig du =)

Krya på dig nu! Kram Mallan

11 ullie:

skriven

Vet ju hur det är att inte känna sej pigg... Så jag tänkte bara skicka dej en Styrke kram Hoppas du blir piggare KRAMIZ

12 InneoUte-Malin:

skriven

Grymt snyggt tyg!

13 Camilla:

skriven

Jag trodde inte hunden var SÅ stor.. Det var ju riktigt snyggt :D



Hoppas du snart känner dej bättre.

Kram

14 Annas inspiration:

skriven

Mycket snyggt tyg!



Hoppas du piggar på dig snart,

Kram Anna

15 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Jäklar snyggt tyg alltså! Missat det helt när jag varit på Ikea!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

16 Anna:

skriven

Hej! Såg att du hade handlat balkonglådor, jättesnygga!! Var har du hittat dom? //Anna

17 tina:

skriven

Anna: Dom är faktiskt köpta på Ö&B i Jönköping! Hittade likadana på Coop forum också...men dyrare! Tror jag betalade 249:- styck!! kram! tina

18 Tina // Peppar & Vanilj:

skriven

Vi var på IKEA häromdagen oxå och jag kikade på det tyget! Coolt! Men det finns ingen plats hos oss där jag liksom kan se det... jag köpte lite svartvitt randigt tyg i stället...ska bli kuddfodral bla.



K R a M // T i n a

19 Pia:

skriven

Jag såg tyget på IKEAs hemsida men jag trodde att hundarna var mindre, hade tänkt att köpa det och ha som tavla jag med men det kommer inte att få plats där jag hade tänkt att ha det..

20 Sus i Hus:

skriven

Supersnygg! Vill ha

Ja oj så spännande matcher det är fast jag hejjar ju då på det andra laget;)

21 mo:

skriven

Kul att du med gillade bulldoggen...hihi, den är rätt imponerande.

Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det är bättre nu.

Kul att ni kommit igång med badrummet, men visst är det urjobbigt när man är mitt i det, fast ni har ju i alla fall ännu ett ställe där ni kan duscha, vi fick ju fara runt till syrran o mamma o pappa för att duscha, mindre kul....



Idag har vi varit i stan en sväng, inget köpt direkt, vi har hälsat på vår kompis (jag o syrran o småtjejerna), kan säga att med de små i släptåg blir det inte mycket handlat, gäller att hålla koll på dem för de är små snabba rackare ;)



Ha nu en skön helg, kramar

Kommentera här: