Regn och vedförvaring

Idag är inte vädret nåt att leka med =)...en promenad med hunden och man är både dyblöt och frusen! Det blev till att sätta igång en brasa med en gång....

Igår blev vedförvaringen klar och det blev jättebra, smidigt att slippa bära en massa ved från källaren...













Nu blir det te och skorpor med dottern!


bilder: tinas privata
1 Camilla(s nya hem):

skriven

Åh vad snyggt och smart! Det skulle behövas här hemma! Men nu kommer vi inte elda något för det är så jäkla meckigt att kombinera en supervarm kamin med en nyfiken 16-månaders. Det finns grindar men tusan vad jobbigt... Nä, vi får ta en HÖG elräkning istället. :)

2 Mirka:

skriven

Men gud! Det måste ju vara en av de snyggaste vedförvaringarna jag sett!

3 Inspirera Mera:

skriven

Vilket smart sätt att förvara veden på!

Kram Sandra

4 Maria:

skriven

Det där blev verkligen super bra!! Jag skulle vilja göra runda STORA hål i väggen bredvid vår kamin å ha det som förvaring. Sambon är inte lika förtjust i den iden som jag ;-)

Ha en bra kväll!!

Kram på dig

5 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Shit va bra det blev! Och lampan blev ju oxå kanon...



Vi har oxå värsta stormen här... genomblöt efter att ha gått tio meter....



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

6 Åsa:

skriven

Det blev ju skitsnyggt. Ditt hem är verkligen helt fantastiskt fiiiint!!! Har sagt det förut men det tåls att säga igen! Kram på dig

7 Emma:

skriven

SNYGGT! Vill oxå ha sån vedförvaring men här finns det ingen lämplig plats, får njuta av din istället!!!:) Ha en bra dag, kramar emmsan

8 Cattis:

skriven

Det blev ju skitläckert....så fräckt!!

Önska jag oxå behövde lite vedförvaring men då måste man ju ha en kamin o det äger jag ingen... :o)



Ha det så bra½

Kjamis Cattis

9 Anna:

skriven

supersnyggt OCH praktiskt :)

precis så som min kmmer se ut fast du är lite före mig :)

10 Annika i Mölndal:

skriven

Kanonsnyggt! Smart lösning!

11 Pia:

skriven

Det blev ju hur bra som helst..

12 Liza:

skriven

Blev ju hur coolt som helst! Sparar mycket spring och skärp - är ju jättesnyggt också!

KRAAAAAAAAM!

Liza

13 Proforma - Irene:

skriven

Smart och dekorativt!

Kram

14 Mari:

skriven

Gött att slippa kånka veden jämt:-)

En riktigt skitdag var det igår, drog dammvippan över tv-bänken sen inget mer än slöande och sen jobb iofs.



Ha det så gott! KRAMEN!

15 Annelie:

skriven

När saker både blir praktiska och snygga har man verkligen lyckats...som ni gjort nu.

Kram

16 Anne, anness design:

skriven

Det där blev supersnyggt!

17 *SNYdesign:

skriven

Ser veldig bra ut!:)

18 A:

skriven

Ursnyggt säger jag bara!

Fler tips på vedförvaring? Tyvärr har vi ingen garderob.... synd.......

Vi får springa som attan till källaren.

19 dahlarna:

skriven

Riktigt snyggt med vedförvaringen!!!



Ha det gott! KRAM!

20 dagenskreativa:

skriven

Vilken snygg & praktisk vedförvaring ni fixat:)

Titta gärna in på min kreativa pysselblogg!

Kram Anna

21 mo:

skriven

Snyggt, vännen....o så praktiskt att slippa gå så långt varje gång det är dax för brasa...Vi har ju ett hyllplan under vår kamin där det får plats lite, men är det riktigt kallt ute så går det ju nästan åt på en dag...Sådär skulle jag med vilja ha det, men vet inte hur det skulle funka då vi inte har någon garderob i närheten.. ;)



Fy vilka trista o mörka dagar vi har nu...suck, humöret blir ju därefter. Som tur är blir det lite mys o julkänsla nästa helg. Pyntandet sätter igång på Fredagen under julcd:ns musik o sen på kvällen ska vi på julbord (L fyller även år den dagen). Sen så blir det födelsedagskalas på Lördagen för släkten....Så nästa helg känns planerad...Hoppas bara vi får H:S rum någorlunda klart, har golvet klart o sen lite inköp av säng o dyl...



Ha en skön helg vännen o hälsa, kramar

22 mo:

skriven

Nu blev det fel, vi har golvet kvar att lägga....hihi, gick lite fort där, kramisar

23 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Det blev verkligen toppenbra! Och igår behövdes det verkligen en brasa - här nere i Skåne var det full storm så man nästan var rädd för att sticka näsan utanför ytterdörren.

24 Annette:

skriven

Det passade verkligen bra att förvara veden där!!! Snyggt!!!

Praktiskt att ha ett vedträ till hands om det kommer objudna gäster också... :-)



Kram Annette

25 milla-andante:

skriven

SÅ SNYGGT!!!! Och ja, praktiskt också... även om det inte är det viktigaste..fniss...

KRAM

26 HUSnrNIO:

skriven

Så skönt att slippa kånka runt med vedklabbar. Förvaringen blev ju bpde snygg och smart. TRevlig lördag.

27 Jenny:

skriven

Superfint!! =) Jag skulle så gärna vilja vet var du har köpt hängarna som är på väg ner till källaren? Trevlig helg!

28 InneoUte-Malin:

skriven

Det blev ju verkligen grymt snyggt! :-)

29 Johanna:

skriven

30 johanna:

skriven

Åhh..det blev super snyggt =) jag vill oxå ha !!

Kram

31 tina:

skriven



JENNY:

Hängarna heter wave och kommer från Design House...jag köpte mina på designonline.se,nätbutik!

Kram!!tina=)

32 Malin:

skriven

Åhh så smart att ha veden så. Det skulle jag också vilja ha här hemma, men jag vet inte vart? Suck.



Kram kram

33 pysseliten:

skriven

Så himla fint med veden i hålet :) Så vill jag med ha det om vi får igenom att ha braskamin

måste bara hitta ett hål först kanske gaderoben i hallen skulle gå att ta bort :

Kommentera här: