Ny tidning...

Jag har fått möjlighet att läsa ett förhandsex av en alldeles ny tidning innan den släpps i butik, 101 idéer från Allt i hemmet. En tidning fylld av inspiration och tips på pyssel att göra själv. Det finns bra beskrivningar och hemmareportage att läsa. Med andra ord en tidning för de som gillar att skapa och pyssla själva.

Den 12 maj finns tidningen i butik...håll utkik efter den!




foto: tinas privata
1 Anna:

skriven

ahh...låter spännande. Jag kommer säkert köpa den med hopp om att jag ska pyssla och fixa...fast sen så slutar det med att jag inte gör nått för jag har inte så mycket pyssel i mig :)

2 Bokmalen:

skriven

Det låter som en trevlig tidning å en som jag nog skulle ha nytta av!!?? Jag som behöver idéer om pyssel å sånt.

Hoppas du har en trevlig helg!

Kramen, Maria

3 Therese:

skriven

Ja, den där kommer jag definitivt hålla utkik efter.

Såg att det var nån annan som också hade rekommenderat den.

Så den väntar jag på nu :-)



Du får ha en mysig helg, fast vädret inte är toppen här i våra trakter!

Kram Therése

4 Caroline:

skriven

Så kul med en till tidning! Ha en bra helg!

5 Lilla jag:

skriven

Låter som en bra tidning.

6 Mrs. b:

skriven

Den tidningen låter intressant! Men, jag har ju inte tid för en massa nya pyssel, så jag borde nog låta bli att köpa tidningen... :-)

7 Mari:

skriven

Det låter som en tidning för mej.....den ska jag köpa direkt.

Hoppas allt är bra med Er där ute?

Själv drar jag iväg på jobb om några timmar trist men sant.



Ha det så gott och kram!



8 InneoUte-Malin:

skriven

Känns som att det skulle kunna bli katastrof i mina tummen-mitt-i-handen-händer. :-) Kul tidningsidé annars. :-)

9 Inspirera Mera:

skriven

Jag fick också möjlighet att få provläsa tidningen. Den var riktigt bra! Kram Sandra

10 Elin:

skriven

Åh, den tidningen ska jag köpa i början på veckan! Verkar jättemysig! Sitter och INSPIRERAS av dina bilder från ert uterum... Så FINT Ni har det! Hur stort är det? Det ser mycket större ut än vad vårt kommer att bli, men jag ÖNSKAR verkligen att vi ryms med både bord, stolar och en skön soffa. Det är så härligt att sova ute, och tänk när regnet smattrar mot rutan och molnen tätnar... Då är det mysigt att kura ihop sig under en filt och blunda! Ja, så får det nog bli... Dessvärre är uterummet ett helt år bort, men å andra sidan har vi massa tid att planera och drömma! =)

Dina bilder kommer som sagt bli vår inspiration!

Du får gärna maila fler bilder, så vi får sitta och längta.... Kram Elin

11 Maria:

skriven

Det låter jätteintressant! Det är mest sådant jag läser i inredningstidningar, när jag väl läser dem. Och tips om roliga produkter. Reportagen tar jag kanske i andra vändan. Det kanske blir ett inköp då när den kommer i butik.

12 jenny:

skriven

Ohh. Den kanske man skulle köpa...



Kraaaaam!

13 FURNISH.etc:

skriven

Spännande! Den får man testa sen då ;)



Hoppas allt är bra och att ni haft en fin helg!

passar på att tipsa dig om en ny tävling på min blogg där du kan vinna en valfri väska/shoppingbag. Välj bland 40 olika och vinn just din favorit!

Kommentera här: