Ett ljust inlägg...

blir det idag =) När vädret är grått, blåsigt och regnigt är jag snabb på att tända ljus...Ljusstakar finns det en hel del i mina skåp om man säjer så....vet inte vad det är som är så speciellt med att köpa ljusstakar/ljushållare. Jag dras som en magnet till dessa i butikerna =)

De här är några favoriter från det stora varuhuset...






Ha en fin dag allesammans!


bilder: tinas privata
1 Petra:

skriven

Fina ljusstakar.

Var har solen tagit vägen?

Mulet, grått, blåsigt och regn = inget kul alls.

Men mysfaktorn är hög med tända ljus.



ha en bra dag

kram

2 InneoUte-Malin:

skriven

Har också en diger samling. :-) Den där ljuslykteormen från IKEA gillar jag skarpt.

3 *SNYdesign:

skriven

Så flotte! Liker spesielt godt de øverste:) Jeg har også dilla på lysestaker. Går fryktelig mye penger med til te lys i året hahaha:)

4 HUSnrNIO:

skriven

Här regnar det som sjutton. Lusten till att krypa upp i soffan med en filt, en bok och några tända ljus känns lockande. Ljusstakarna på sista bilden är jättefina men jag kan inte minnas mig ha sett dem vid mina besök:( Är de inköpta för längesen? Vad heter de? Ha en bra dag!

5 Inspirera Mera:

skriven

Det är så mysigt att tända ljus!

Kram Sandra

6 Proforma - Irene:

skriven

Jag är precis likadan, fullt med ljuslyktor i skåpen. Kan ju inte ha alla framme på en gång! Det är så mysigt med tända ljus!

Kram

7 || p e r l a n:

skriven

Du har alltid så snygga detaljer! Precis i min smak vännen! (:

I morgon ska jag till Jönköping med jobbet igen (;



kram kram

8 Caroline:

skriven

Så fint. ha det bra!

9 Maria:

skriven

Håller med dig! Det är ngt med just ljusstakar=) Har hela huset fullt men ändå finns det alltid plats för fler=)

10 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Ja visst är det något speciellt med ljusstakar :) Jag håller verkligen med om det! Mitt senaste inköp kommer också från det stora varuhuset och kostade bara 9 kronor styck! Super enkla men så himla snygga där de står tre på rad... ska visa på bloggen en dag :)



K R A M // t i n a

11 Liza:

skriven

Vad skulle livet vara utan ljusstakar?? Har också många.. och det flyttar in och ut ur skåparna beroende på humör!

Trevlig helg!

Kram!

Liza

12 Malin B:

skriven

Jag har också varit drabbad av "Köpa alla snygga ljusstakar jag ser bacillen" men jag har på något vis i världen blivit "botad".

Men jag har en stor samling så jag klarar mig bra. ;)

13 Therése:

skriven

Jag håller med dig, nån liten ljusstake lyckas man alltid få med sig hem!

Men kors i taket, så hade jag inte en enda med mig från Ullared igår :-)

Får väl åka ner till marknaden i stan idag och tillfredställa det behovet ;-)



Nu får vi hoppas på att vi får så fint väder i helgen som dom har lovat!

Kram Therése

Kommentera här: