Lyckat ....

Jodå, det blev en lyckad födelsedagsfest för dottern. Trevliga goa tjejer fyllde vårt uterum tills sent på natten.Skratt, sång, mat och fika blev det. Idag har vi tagit det lugnt, en stund i solstolen blandat med att hänga tvätt på torkvindan har det blivit. Nyss åkte maken iväg för att köpa nåt som ska grillas ikväll. Bäst att passa på nu när det är så härligt väder.

Lite bilder från uterummet innan tjejerna "tog över" där inne =)










foto: tinas privata
1 Proforma:

skriven

Så fint! Jag är väldigt förtjust i kombinationen svart, vitt och grönt!

Ser att du har ett olivträd i gummikorgen, precis så vill jag också¨ha och det är bara trädet som fattas, korgen har jag.

Gott med grillat... mums!

Kram

2 Malin Inspiration & design:

skriven

Vad fint du har gjort det! :) Grönt är så skönt!

Grattis till tjejen! Hoppas hon får en underbar kväll!



Kram till er!

3 Mrs. b:

skriven

Vad fint ni dukat! Roligt att födelsedagspartyt blev lyckat!

4 Livet i byn:

skriven

Så fina dukningsbilder, ert uterum är helt fantastiskt fint.



~Livet i byn

5 Therese:

skriven

Du är verkligen duktig på att få till det där lilla extra.

Kul att festen blev lyckad!

Här hemma har det också grillats ikväll=)

Ha det så bra!

6 Liza:

skriven

Mysigt! Tror vi gillar samma färger du och jag!!:D

Förstår att tjejerna hade en kul fest!

KRAM!

Liza

7 Lallis:

skriven

Så fint:) Och vad bra att det bidde lyckat!

Ha en fin vecka som kommer, vännen.

kram Lallis

8 Caroline:

skriven

Åh vilka fina bilder! Så kul att det blev en lyckad födelsedagsfest! Ha det bra!

9 Milla:

skriven

Kul när det blir lyckat!

Fina bilder som vanligt och så avundsjuk jag blir på dina olivträd för det priset... otroligt!

Ha en fin vecka!

Kram

10 Susihus:

skriven

Ser ljuvligt ut! Vilket härligt väder det har varit i helgen. Mmm vi har njutit ute hela helgen och fått lite färg på sig. Må nu så gott och KRAM på dig

11 MO:

skriven

Tjenixen.

Ja det förstår jag att de inte ville lämna er mysiga altan, den är verkligen ett bevis för att inglasad altan (som jag inte gillat tidigare) är något jag hemskt gärna skulle vilja ha :) Ni kommer väl sitta där hela sommaren kan jag tro, det hade jag gjort...Hälsa J o gratta henne i efterskott, hoppas hon hade en trevlig.



Jag är med dålig på att blogga nu, alltså detta underbara vädret gör ju att blogglusten sinar nästan helt o man vill bara vara ute, i alla fall jag...Vi har grillat i helgen, igår jobbade C så syster o hennes barn kom hit på fika. Idag har min kusin o hennes bebis varit här på lunch, jag fick en födelsedagspresent av henne o moster (lite försenad...hihi). Sen körde jag ner till mamma en sväng, syster o småtjejerna var där med...Mycket sol o lite surr såklart...



Hoppas allt är bra med er, när har vi begravning? Har ni hittat kläder o allt?



Många kramar o hälsa alla

12 Skönt Hemma:

skriven

Jättefint du hade gjort det och vilken superfin altan ni har! Måste ha blivit ett lyckat kalas :D

13 Skönt Hemma:

skriven

Jättefint du hade gjort det och vilken superfin altan ni har! Måste ha blivit ett lyckat kalas :D

14 Stephanie:

skriven

Var med och tävla på min blogg ! :)

vinnaren får en länkning! :) kram

15 m a r i a k o d e n:

skriven

Hallå på dig!!

Ja oj så kul det vore med ett funkishus, gärna nybyggt...Behöver inte vara så jättestort! Våra barn är mest utomhus så man kan klara sig på liten yta.....(drömmer vidare om att bygga nytt....)



Den där ljuskronan från Ikea har vi åxå...våran hänger åxå ute. Den är så fin! Önskar att man hade plats för den i vardagsrummet.



Är du nåt ute på facebook då?

Not me. Bara då å då.....



Ha det bra. Vi hörs!!



Kram på dig!!

16 InneoUte-Malin:

skriven

Ser fint ut! Härligt med lite hederlig gammal tjejfest. :-)

17 Pethra på Inredningsbloggen:

skriven

Vilken lyx att få ha ett så fint uterum för sitt födelsedagskalas!

18 Dahlarna:

skriven

Vilket otroligt fint uterum ni har! Hoppas att du får en fortsatt bra helg!

Kommentera här: