Nya barstolar...

Måste visa er vad vi hämtade hem igår!Gulliga Maria visade för ett tag sen vilket klipp hon hade gjort....jag kunde såklart inte låta bli att köpa likadana!Barstolar för en hundring styck....






Vi köpte dom på Jysk,de var nedsatta från 699:- till 100:-.....



Ni missar väl inte att Perlan Living har REA...man kan fynda jättefina saker till superbra priser!






Kika in hos Pernilla.....

Jag önskar er alla en underbar helg, KRAM!

bilder:tinas privata
lånade från PerlanLiving







1 Liw:

skriven

vilket mysigt kök du har =)

2 M a l i n B.:

skriven

Trodde jag klickat på Medaljongens blogg först. ;)

Stolarna är fina och ännu finare blir de när de har så bra pris!!!

Grattis till ditt klipp.

I bloggarnas värld kan man få väldigt bra tips och inspiration!

3 Proforma:

skriven

Oj, vilket bra pris! Dom är jättefina!

Trevlig helg!

4 MO:

skriven

Jamen se så snyggt det blev, de passar finfint hemma hos er...Jag tyckte precis som du, det blev faktiskt mycket ljusare, o lite moderna toutch över köket...Har ni redan provsuttit dem? Bra med lift oxå, om man inte vill kasa ner så kan man ju sänka ner sig.



Ja det kunde ni väl, tillbringa fredagkvällen här hos mig, det hade varit så trevligt. Hoppas det blir av någon gång i alla fall.



C har precis kommit hem efter en jobbig arbetsvecka, ovanligt...not. Han sitter o äter själv, vi andra åt för ett tag sen....bli lite tradigt med så långa arbetsdagar.



Nej nu får jag väl vara lite social, ha en skön kväll o hälsa familjen du med, kramar på dig

5 Mrs. b:

skriven

Vilket klipp - 100kr per barstol är ju riktigt fyndpris!

Vad fint det blev!

6 Lallis:

skriven

Det var ju ett jättebra pris:)

Och snygga var de ju!

Kram Lallis

7 Livet i byn:

skriven

Underbart fina barstolar och till ett fantastiskt pris.



~Livet i byn

8 jenny:

skriven

Oj va billigt det var jag måste också ta mig en titt!

9 M a r i a k o d e n:

skriven

Hejhej!

Vad snyggt det blev!! Riktigt superbra!

Förstår om ni e nöjda!!

Passade hur bra som helst.....



Hoppas ni får en bra helg! Jag har börjat bli förkyld men har lovat sonen att vi ska gå på en barnmässa i morgon, så även om jag har 45 grader i feber så får jag pallra mig iväg.......=(



Ha det bra! Kram!!



10 Lilla jag:

skriven

Vilket fynd! Mer sånt, det blir man ju alldeles glad av :)

11 Mari:

skriven

Så snyggt det blev..........nu kan ni sitta kungligt på billiga stolar.



Synd man inte hade ett barbord för då hade jag oxå slagit till när Maria tipsade om dem.



Kollade in hos Perlan men det fanns inget kvar av det jag ville ha, brickbordet sucktade jag efter.



Kramen och ha en goer helg, själv drar jag iväg på jobb senare idag och kommer hem i morgon.



12 Anki:

skriven

Oj så snygga dom är!

Hmmm... varför skulle man köpa nåt till normalpris på den affären när man vet att dom har såååå stora påslag på priserna...? Samma sak som hos Hemtex?

13 Liza:

skriven

Synd att jag inte har något barbord - skulle ha slagit till direkt på de superfina stolarna... och det blev så fint hos dig också (har kollat hos Maria tidigare)!!! Skulle kanske tvinga maken att bygga ett barbord idag... frågan är bara var?????

Ha en fortsatt skön helg!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

14 fanny:

skriven

hej gumman, hoppas det är okej att jag lånar dina bilder på stolarna i min blogg. länkar såklart till dig! vi har också köpt 4 st men dom är inte ihop monterade då vi inte ska använda dom förens senare :P hoppas du mår bra och får en jättemysig lördag! ta hand om dig :) kramar!

15 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Riktigt snyggt! Det är inte lätt att tro på att ni inte slängt ut med ett par tre tusen utan knappt en halv tusing...FYND!



Jag har spenderat min eftermiddag med att stå och passa i provrum när mina tjejer har försökt att uppdatera höst gaderoberna på Lager 157...de hittade en del men vi måste fara til A6 i morgon för att fortsätta shoppa! IKEA, Village och IEMS kommer få ett besök bland annat! :D



Kramar i massor Tina

16 || p e r l a n:

skriven

Men vilket fynd!! Asså, sjukt billigt. Man undrar ju liksom vad haken är? Är det säkert att de håller och inte sjunker ihop till vanlig stol nivå när man sätter sig på dem? hahaha



Men du, vad söt du en vännen!!

Puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

17 fanny:

skriven

tack vännen :) dom blev superfina i erat kök!! längtar tills vi ska använda dom. ett tips är att inte ha jeans på sig med knappar.. eller byxor med knappar överhuvudtaget.. det blir gråa sträck efter dom på stolarna ): såg det på jysk idag.. samma sak på våra vita köksstolar som vi har nu.. fast med lite gnuggande och rengöringsmedel går det iof bort :) kul att du gillar att vi har framtidsdrömmar.. fick en tråkig kommentar häromdagen om att jag ska komma ner på jorden och sluta drömma.. tråkiga människor det finns va! drömma är ju underbart! drömma måste man ju få göra. även fast det är lång tid kvar så är det mysigt att planera :) hittat på något mysigt ikväll? vi har haft mamma och mormor på middag och nu sitter vi och kollar på film :) hoppas eran kväll varit mysig! massa kramar!

18 Nettan:

skriven

men du, hur snyggt vart inte det där då =0), vilket kap !!

Fortsatt trevlig Söndag, i regn & blåst..



Kram Nettan

19 Dinka:

skriven

Snygga stolar du har fyndat.



K R A M

20 Mia:

skriven

Du där snackar vi fynd! Grymt snygga, synd att jag inte behöver några barstolar.

Måste fråga om lampan som hänger över, var kommer den ifrån? Ger mig definitivt ha-begär!



Hoppas helgen varit skön!

Kram Mia

21 elinda:

skriven

hjälp vilket fynd! verkligen skitsnygga =)

22 Petra:

skriven

Hej vill passa på att tacka för en inspirerande och härlig blogg. Min sambo körde idag till Jysk o köpte 4 likadana stolar. Vi har ännu ej ett barbord men nu får vi planera för fix i köket. Tack för ett toppen tips!!

23 Linnea:

skriven

Jätte fitn designat menar det värkligen !

24 Cissi:

skriven

Wow, vilket fynd och så fint det blev.

25 Jenny:

skriven

Tack för tipset om stolarna, jag susade iväg och köpte 2 stycken!

26 Martina:

skriven

Vilket klipp... och ditt kök är så mysigt ju!

27 Number nine on Melon Lane:

skriven

Det kan man kalla rea! Snyggt det blev.

28 jama:

skriven

Jag såg dem stolarna i Jysk reklamtidningen o jädrans så SUR jag blir att vi inte är typ 2 år fram i tiden så vi har renoverat köket o byggt en köksö. för vad ska vi med dessa till annars liksom?!?! Men 100 spänn!!!! Skulle kanske chansa o slänga in dem i gareget så länge. Ha ha. Vi har liknande vita köksstolar nu (vita gilbert fr ikea).

Men denna månad är vi PANKA. Pröjsade tv:n jag köpt från jobbet...ihop med alla andra hundra räkningar som var denna månad...suck!

29 jama:

skriven

Trevlig Helg skulle jag ju sagt oxå. Bara deppa ihop totalt där nästan, ha ha ha ha.



Nä triss-lott nästa.



Snart fredags-fika på jobbet iaf. Alltid nåt!



KRAMIS

30 Kattis:

skriven

Oj, vilket kap!!! Inte dåligt att få tag på så underbart fina och dessutom billiga stolar!

31 fanny:

skriven

hej på dig stumpan och glad påsk :) tänkt höra med dig om jag kan få låna bilden på dina barstolar.. jag ska nämligen sälja mina som fortfarande är inpackade i sina kartonger.. nu behöver vi plats och ska sälja dom som sagt. hoppas det är okej? KRAM!

Kommentera här: