Ljus och Mary Kay...

Strax ska jag och dottern iväg och få en sminkning var hos vår Mary Kay-försäljare.Jag som mest bara använder MK´s mineralpuder,mascara och läppglans tycker det ska bli kul.Man lär sej kanske nåt användbart knep=).I vilket fall ska det bli skönt att bli lite ompysslad en stund.Efter,när vi är nysminkade,ska vi åka och ta en fika dottern och jag,mysigt!

Nu är väggen och hyllorna målade i köket.Vi ska åka och titta på tapeter idag också,får se om vi hittar nåt.Jag har så svårt att bestämma mej,ena stunden vill jag ha nåt tufft mönstrat,sen lutar det åt nåt enkelt och rent,stackars maken,jag är nog inte lätt att leva med ;D.



Nu går det åt massor med ljus och värmeljus.....tur vi bunkrade upp rejält vid senaste Ikea-besöket.......








Tack alla gulliga goa vänner som skickar kryapå-hälsningar♥♥♥Jag blir så glad....och tror faktiskt det hjälper lite;)
Jag har en lite bättre dag idag......


KRAM !


foto:tinas privata
1 Malin B:

skriven

2 Malin B:

skriven

Ljus gör det så himla mysigt!

Varmt och gott också förstås.

Vad kul att bli ompysslad så som du och dottern blir i dag. Det brukar kunna bli ett och annat bra tips på köpet. =)

Fika tillsammans är alltid mysigt och gott.

3 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Tina Tina, hoppas att du verkligen känner dig bättre idag! Du har något att hämta hos mig som jag är säker på att du iallafall blir lite GLADARE av!!!:D



Innerliga känn-dig-bättre-så-fort-du-kan-kramar från Tina



4 pia:

skriven

myspys m ljus:)

5 Mari:

skriven

Hoppas ni får en supermysig dag och kul att du mår bättre. Det är nog vår förtjänst.....lite iaf.



Har varit på IKEA idag men med en brukare så vi gick bara igenom utan att handla, var så himla mycket folk. Sen tog vi en lunch och det tog tid kan jag säga...........



Visst går det åt massor av ljus, köpte faktiskt en bunt på Rusta igår.



Vad jag gillar Koziol-ljusstaken, fingrar ofta på den hos IEMS må du tro.....



Jag vet............det är ett elände att välja tapeter, känner igen mej. Först vill man ha nåt helt galet sen får man panik och då vill man ha nåt enkelt. Funderade ett tag på att tapetera rummet med en våd av varje favvotapet. Jo du det hade nog sett ut det.

6 Mari:

skriven

Skit oxå, glömde.....Ha en en fortsatt bra dag och kram!!

7 Lallis:

skriven

Hej vännen!

Jag har en liten uppskattning till dig inne hos mig.

Vill du inte ta med dig den så är det helt ok. Jag är egentligen emot det lite sådär jag också. Men vet att jag verkligen, verklgien uppskattar dig och dina ord:)





Kram Lallis

8 Mia:

skriven

Sådana mysigheter får mig att önska att jag också hade en mamma, åka på utflykt och piffa till sig. Det är inte direkt nåt pappsen hänger med på även om han är underbar på alla andra sätt.

Mary Kays smink har jag aldrig testat, hade en handkräm dock som var ljuvlig!



Kram Mia

9 Malin:

skriven

Hoppas ni har en jättemysig kväll! Själv planerar jag in att ha en MaryKay-makeupkväll med mina vänner i november, inga fel att bli lite höstsnygga ;) Kram

10 Malin Inspiration & design:

skriven

Vad skönt att du känner dig lite piggare. Och vad skönt att bli ompysslad. Det är du värd! :)



Jag känner verkligen igen mig i att ena stunden vill ha något tufft och i nästa något mer "neutralt". :)

Lycka till med beslutet! Kan nog behövas va?! :)



Kramar!

11 Annette:

skriven

Skönt att du mår lite bättre.

Många ljus har du... behöver ni uppvärmning i huset... ? :-) Det är supermysigt med levande ljus.



Kram Annette

12 Liza:

skriven

Åh så fina, mysiga ljusarrangemang! Behövs verkligen i höstmörkret! Lyckliga du som kommit närmare valet av tapet.. här händer fortfarande ingenting!! Ska bli mycket spännande att se vad du väljer!!

Skönt att du mår lite bättre idag, det betyder så mycket att ha en mer "hanterbar" dag då och då, hoppas att den goda utvecklingen håller i sig!

Mysigt med mamma-dotterdag, slår vad om att ni blev jättetjusiga båda två!

KRAAAAAAAAM!

Liza

13 susihus:

skriven

Det är så härligt att få tända massa ljus och det behövs i detta höstmörker. Imorgon ska det visst bli snöslask här i krokarna. Hoppas att du får en toppendag. KRAM

14 M a l i n B.:

skriven

Härligt att det blev så bra! =)

Vet du vad? För mig får du gärna vara osminkad, jag gillar dig precis som du är. =)

15 || p e r l a n:

skriven

Det låter ju helt underbart att få åka iväg med dottern och bli lite ompysslad. Det dröjer inte länge förens min lilla goding där hemma också vill göra sådan med mamma.. hoppas jag! :)

Ja nu går det åt mycket ljus. Eller för min del är det mest lampolja nu! Har mycket oljeljus..



Kramis!!

16 Kattis:

skriven

Va fint du har det! Riktigt kul med bilder från hemmet. :)



17 MO:

skriven

Ja det är tur att det finns ljus i alla de slag, idag speciellt har det varit en mörk dag, först duggade det o nu har det snöat i eftermiddag, får erkänna att det är lite mysigt ändå.



Låter som ni hade en härlig tjejdag igår då, inte dumt att bli lite ompysslad. Min bästa kompis (som jag inte har så stor kontakt med längre) säljer för Mary Kay o hon har blivit fanatisk i sin nya "karriär"..Hennes egen kusin sa att hon har förändrats jättemycket o att de knappt ses alls. Hon försökte få mig till att börja sälja men när jag inte var intresserad verkade hon bli sur.....Vet inte om det var så eller om jag inbillade mig, men men. Du får väl fundera på erbjudandet, man är ju olika som person o hon har nog lätt för att helt gå upp i något hon gör...



Idag har jag veckostädat o det känns ju alltid skönt när det är gjort, sen gick jag o mamma en runda i snöfallet...Sen blir det afrodans ikväll.



Skönt att värken är bättre, men det verkar som du åkt på förkylning då...jaja, det är ju inte kul heller.



Finfina bilder på alla levande ljus ni har, visst är det helt ok att vara hemma o tända lite ljus o bara vara...(särskilt när man har så fint som ni har det).



Inte lätt det där med tapetval, nu finns det ju hur mycket fint som helst, ska bli kul att se vad ni väljer för någon.



Jag har oxå en tidning, Plaza som ligger o väntar på mig, ha de så fint vännen, kramar

18 Malin:

skriven

Japp jag säljer MK-produkter, men i liten skala. Orkar inte med det fanatiska som nämns ovan :) Men superdiggar produkterna och har inget emot att köpa till inköpspris :) Du får väl fråga mig mer om du undrar :) Kram!

19 maria:

skriven

Mysigt med alla ljus i höstmörkret! Kram och trevlig helg!

20 bella:

skriven

Vilka finaa fönsterbräder du har! Djupa å jätte fin färg. Var kommer dom ifrån?

Kommentera här: