Tjuvtitt....


Igår hämtade vi prydnadsspisen på Rusta.....vi är såååå nöjda!






Vi tände den med biobränslet som vi köpte till och som man häller upp i tre behållare. Behållarna följer med i köpet.

Jättemysigt...men jag kan tänka mej att vi även kommer använda ljus och vår stumpastake ofta i prydnadsspisen.


foto:tinas privata



1 Lallis:

skriven

Åh, vännen SÅ jädrans ssupersnygg den är!

En sådan...'drömmer*

:)

Kram Lallis

2 Linda:

skriven

Det blev ju verkligen jättebra!!

Snyggt med de vita ljusen dessutom.

Skönt att ni blev nöjda med köpet och billigt var det ju också!

3 Hem och Lycka:

skriven

Så jäkla snyggt alltså, fullträff! kram

4 Camilla:

skriven

Vad snyggt! Så stämningsfullt och mysigt att gotta ner sig där kan jag tro? Bra köp!



Tidningshållarna på väggen, får man fråga varifrån de kommer?



Ha en trevlig söndagkväll! :) Kram!

5 Mrs. b:

skriven

Jättefint! Vilket lyckat inköp!

6 Ann-kristin S:

skriven

Oj oj oj så mysigt det där blev

7 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

skriven

Så mysigt det blev!! Den kommer ni nog använda flitigt i vinter tror jag! Kram

8 Annika:

skriven

Åh, så snygg den är! Mysigt! Kram

9 anna:

skriven

Super!!!!!



Vill oxå ha, ska bara övertala maken att det är det viktigaste vi kan köpa :0

10 Proforma:

skriven

MEN så snyggt det blev!!! Verligen hög mysfaktor!

Måste ta mig till Rusta och kolla in den!

11 Tjohalias blogg om inredning:

skriven

Åh så mysigt och fint det blev!

Kram Sandra

12 Liw:

skriven

jättefint =)

13 Malin:

skriven

Hej! Var roligt det vore om du tog dig en titt på mina julkort som jag precis börjat sälja!

id=992" rel="nofollow">http://www.mollysgrove.se/?pageid=992

14 Bodil:

skriven

Så fint det blev! Riktigt snygg och prisvärd måste jag säga. Kram, kram.

15 Sofia:

skriven

Riktigt snyggt blev det!

16 Maria:

skriven

Hej Tina! Jag har läst din blogg länge nu och jag måste ju lämna lite avtryck också! Riktigt riktigt snyggt det blev med "eldstaden". Ser riktigt mysigt ut med fårskinnet också! Jag och sambon står och renoverar kök just nu.. dag 1 idag! Pjuh, snacka om mycket som snurrar i skallen. Men det är ju kul också, så jag ska absolut inte klaga! Jag får massor av inspiration ifrån dig, du har ett underbart hem. Jag gillar att du använder dig av bra material, som liggande råsponten, trägolv, bänskiva i trä! Alltid kul att kika in här! Ha en finfin kväll, kramar Maria

17 Karin/Theas rum:

skriven

Läcker!!!

18 Lena:

skriven

Vad mysigt och fint!

19 Sara~Candis:

skriven

Jättefin och mysig =D

20 Mari:

skriven

Förstår att ni blev nöjda!!! Supermysigt!!

Nu blev jag lite grön av avund......



Kram!! Ha en bra dag!!

21 Susihus:

skriven

Supermysigt det kan behövas nu när det är lite kyligt ute. Så fin tapeten blev i köket=) Underarbete vad är det för nå't???? hihi

Ha en toppengo dag. KRAAAAM

22 Bella:

skriven

Åhh va mysigt det blev :)



Kram Bella

23 Monni:

skriven

Gud va mysigt!! Jättefint!

24 Emmeli:

skriven

Förstår att ni blev nöjda! En brasa är aldrig fel så här års.

25 Malin B:

skriven

Men du! Vilken mysfaktor!!!

Helt underbar, speciellt en dag som denna då snön viner runt knutarna.

26 Liza:

skriven

Så fin den är! Hög mysfaktor!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

27 Mia:

skriven

Jättefin ju! Alltså jag kan verkligen inte tro att det är Rusta. Helt galet.

Ser många mysiga höstkvällar där!

Kram Mia

28 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Allvarligt talat så toppar den fina kaminen listan på årets fynd tror jag! Mycket, mycket fin! Gillar att du kan tända blockljus och ev använda stumljusstaken...Va mycket det har hänt hemma hos dig nu senaste veckan!Det är alltid lika kul att kika in här hos dig Tina! Du är min favorit ;D



"Tinakramar" till Tina

29 Martina:

skriven

Wow så mysigt, en sådan hade ju vi kunnat ha på ovanvåningen!

30 Lilla jag:

skriven

Vilken känsla den ger, jätte fin!

31 Martina:

skriven

Oooh va mysigt!:) Va kostade den?

32 MO:

skriven

I´m back....

Så rackarns snyggt det blev, den passar hur fint som helst där. Alltså det är ju så mysigt att sitta o titta på en vacker eldstad, eller levande ljussken. Där gjorde ni ett verkligt klipp.



Har ni tapetserat klart nu? Det är kanske lite pill o tapetsera där, eller...jag menar det är kanske inte så många hela långa väggar...ska bli kul att se resultatet.



Har du börjat ta fram julpyntet än? Jag kommer ägna fredagen åt pynt hela dan....det tar ju tid. På lördag ska vi fira L som fyller 18 på torsdag..så det blir fullt upp. Såklart kommer inte svärisarna, det kom tydligen som en överraskning att han fyller 18 då?? Så snart ska jag o mamma dra ner på maxi o lindex o handla, har skrivit en lång inköpslista...suck, bara mat, typ...



I söndags for vi upp till ikea en snabbis. Köpte nya handtag till köksluckorn, lite längre o stilrenare, virrade till det så vi missade att köpa ett paket. Ringde till dem o undrade o de ville skicka ett till oss...men nej, det skulle ta 7-10 dar....Men jag vill ju såklart ha dit det innan helgen så C får köra en omväg dit efter jobbet en kväll. Köpte lite annat smått o gott med, de sålde ut blockljusen för 9 kr styck (25 cm) o de tog jag till adventssljustaken, billigt o bra...



Ha de fint vännen, kramar i massor

33 A:

skriven

Hej,

vill tipsa er om vår tävling vi kör nu på Möbeljakt.se

www.mobeljakt.se

Lycka till:)

34 åsa:

skriven

nämen så snyggt! och va mysigt! ja gillar verkligen dina höga ljusstakar på golvet där med..

35 Magnus <3 Lampor:

skriven

Fantastiskt snyggt!

Kommentera här: