Plantade blommor...

Tycker inte jag har nåt speciellt att skriva om eller visa...men slänger in några bilder på våra blomlådor!
Det blev inga lavendel i år i lådorna...de har blivit planterade i andra krukor=)


foto : tina
Det fick bli en blomma som heter snöflinga...den har jag haft innan och den trivdes då....



foto : tina

På framsidan blev det några vita hängverbena...dom däremot är nya för mej,det ska bli spännande att se om de trivs.


En fjärilslavendel blev det till mitt brickbord i zink....lavendel är nog min favoritblomma.


foto : tina


foto : tina

Nu ska jag lägga mej en stund här..........




Just nu är det lite dåligt med tid vid datorn...trivs inte där när jag är "värkig"...men det kommer snart bättre dagar!!!

Även om jag är dålig på att lämna kommentarer,så försöker jag hälsa på hos er....Kram!!♥
1 Malin B:

skriven

Du har en sådan mysig och fin altan!

Njut till fullo där.

2 MO:

skriven

Där skulle jag med vilja ligga en stund, har ingen sån där skön vilstol, fast vi kan ju fälla fempositionsstolarna rätt mycket, men det är ändå inte samma sak...snygg är den ju oxå. FInt det blev med snöflingor o det andra i blomlådorna...o visst är lavendel en härlig växt...Sitter här på soldäcket o bara njuter av en härlig dag. Har handlat lite o sitter mest fjättrad vi telefonen (ja den är ju bärbar men jag tar mig inte för något), syster var ju uträknad igår o det är väl på gång så jag sitter lite beredd o hoppa in som barnvakt om det sätter igång ordentligt...Jobbigt att vänta o inte veta riktigt vad man ska ta sig för..

Har du haft mycket värk på sista tiden nu då??? Jobbigt, hoppas solen kan lindra smärtan lite, eller i alla fall pigga upp humöret lite. Igår regnade det här o var ruggigt som sjutton, tände eld i kaminen o mös...sen vaknar man upp till en solig dag...konstigt.

Ha de fint vännen, o jag hoppas du får inspirationen att blogga tillbaka...soliga varma kramar

3 Sandra:

skriven

Vad fint du har det med alla zinkkrukor och vackra blommor! Kram Sandra

4 Camilla:

skriven

Åh, Plaza och en skön solstol. Kan man ha det mycket bättre? Tack för fina bilder!

5 madde:

skriven

man ska göra det man mår bäst av, fina sinklådor du har :) ha det bäst! kram

6 Kattis:

skriven

Så fint det blev!! Det där zinkbrickbordet var SKITSNYGGT, var har du hittat det? VILL HA

7 Malin:

skriven

Vad fint det blev! jag älskar vita blommor! Kram

8 Nettan:

skriven

Så fint du har det med alla zinklådor & blommor !



Har inte köpt en enda blomma än, men jag åker ju imorron & litar INTE på sambon, han glöömer väl bort & vattna dom ;0).



Ja ont i kroppen har jag här me =0(, men hoppas det blir bättre när jag kommer till värmen.

Hoppas din försvinner snart =0)..

Ha det gott i solstolen..

Kram Nettan

9 Anne:

skriven

Jisses så fint det blir! Vilket urfint zinkbrickbord! vart kan man hitta ett sånt? Skulle behöva några utemöbler som inte tar så mycket plats på min balkong. funderar ju fortfarande på den där IKEA-bänken :)

10 Cattis:

skriven

Åhhh va fint du har det hos dig... Stor o fin altan och sen en massa fina blommor!!



Hoppas din värk försvinner snart!!



Kram Cattis

11 Ulli:

skriven

Vilken mysig uteplats ni har! Ser riktigt skönt ut att ligga där på solsängen och läsa.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Ulli

12 Karin:

skriven

Det är verkligen fint med zinkkrukor. Du verkar ha god hand med blommor. Måste komma igång jag med :)

13 Liza:

skriven

Så härliga planteringar du har hunnit med! Här känns det lite för kallt ännu.. kan bli frost när som helst! Gillar också lavendel.. doftar underbart!

Hoppas din värk ger med sig! Det är så trist att ha ont!

KRAM!

14 StrandviksVillan:

skriven

Både snöflinga och hängverbena blir jättefina när de växt till sig lite, men jag gillar nog snöflinga mer. En sån däckstol har jag också men... vet inte när jag ska hinna sitta i den? Har inte lockat så mycket ännu heller pga allt pollen ute.

Hoppas du börjar känna dig bättre nu!

15 Frida:

skriven

Men så fina krukor/lådor!!

16 Ann:

skriven

Som vanligt möts man av härliga och inspirerande bilder hos dig. Måste vara skönt att sitta ute och njuta av allt fint.

Hemma satt jag aldrig ute, det var för mkt som var "fult" och var tvunget att fixas ;)

Ingen njutning där inte. Då åkte jag hem till mina föräldrar istället o njöt o blev uppassad. Du vet- enda barnet. Då blir man uppassad hela livet ;)



kram o ha det fint o passa på o njut i värmen!!!

17 Camilla:

skriven

Åh, va härliga detaljer du har!

18 Katarina:

skriven

Härliga bilder. Ni verkar ha det så fint hemma. Precis så som jag velat ha det hemma hos mig:)

19 Nilsbeatrice:

skriven

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera här: