Tack snälla ni...

för ert stöd i förra inlägget....nu har här bakats några tårtor ändå....men tji vad less jag blev där ett tag!

Nu ska jag krypa upp i soffan och välja en av de här filmerna....hmmm undrar vilken ??? =)=)=)




KRAM PÅ ER !!!
1 Nettan:

skriven

Vad skönt att det bidde några tårtor gjorda, men jag förstår dig !

När man har värk som VI har är inte livet alltid på topp !

Tyckte om & baka förr, men efter jag fått min kroniska värk är det inte alltid det går, fast man så gärna vill =0(....

Ha en skön kväll & fortsatt skön Helg..

Kram Nettan

2 Malin B:

skriven

Vad BRA att du gör som du tänkt! =)

(Läser i fatt "baklänges" i din blogg.)

Hoppas att du fick en skön filmkväll och att det blir ett supertrevligt kalas förstås.

3 Livet i byn:

skriven

Åh vad du varit duktig, några tårtor låter som många i mina öron :0)



~Livet i byn

4 m a r i a k o d e n:

skriven

Kalla fötter!

Kalla fötter!

kalla fötter!

kalla fötter!

Kalla fötter!

Kalla fötter!

kalla fötter!

kalla fötter!

Kalla fötter!

Kalla fötter!

kalla fötter!

kalla fötter!

Kalla fötter!

Kalla fötter!

kalla fötter!

kalla fötter!

Ps. Nu måste jag dra till Lule å hämta en fullgubbe.......



Kram!



Ps, Ha en toppenkalas!

5 Elenore:

skriven

Tycker oxå Kalla Fötter! Dom borde kunna få dig på ännu bättre humör ;-)

6 Piffa och puffa:

skriven

Så mycket intressant och inspirerande saker du har på din blogg. Gillar verkligen din altan.

Kram Anette

7 m a r i a k o d e n:

skriven

Vad blev det för film??

(kalla fötter va?)

Jo nu har jag hämtat hem honom.....GÄÄÄSP!

Han var ovanligt skötsam!!!

Hade gärna fått sova över i luleå för min del men tjejerna fyller år i morgon så de ville att han skulle vara hemma i morgon bitti.....



Så du har pajat din ljuslykta=(

Du hade en svart va?



Såg förresten att du köpt den här nya tidningen "25 underbara hem" eller nåt sånt.....

Vad tyckte du om den?

Jag avskydde den...blä...bara USA-hem...=(





Kram o nattinatti!

8 Mari:

skriven

Så du lyckade till slut? Förstår att det tar när man har värk, här tar det emot att baka utan värk tyvärr. Det finns ju alltid köpebakverk tack o lov.

Älskar morden i midsommer och är glad att det är ny avsnitt nu igen på TV.

9 Maria:

skriven

Glömde ju skriva att du har mail, fast du kanske redan har sett det...kramar

10 Malin Inspiration & design:

skriven

Så bra att du kirrade det! :) Du är VÄL värd att slappa med en bra film nu. :)

11 Malin Inspiration & design:

skriven

Ett litet tillägg. Så där har jag känt i bland i mina "depressionsperioder". Det är såååå trögt att bli färdig till något. Det är frustrerande att känna så!



Apropå bak, i dag ska vi göra chokladbollar här hemma. Mmmmmm...... :D

12 Jessica:

skriven

det gjorde du rätt i :) vad blev det då? Kalla fötter är min favorit!

KRAAM

13 Evelyn, i hemmet:

skriven

Inget att tacka för! :)

Kram, kram!

14 || p e r l a n:

skriven

Åhh jag vill med krypa upp i soffan och bara glo på film resten av dagen.. Det står högt upp på min önskelista just nu kan jag meddela!! :)

kramis!!!

15 Susihus:

skriven

Äsch man ska inte lyssna på allt folk säger om hur och vad som är rätt. Det är väl inte fel med köpetårtor. Dummaste jag har hört! Åh favoriten Kalla Fötter det var länge sen, blev sugen på att se den igen...Hoppas att du känner dig lite bättre nu både i sinne och i hand. KRAM på dig

16 m:

skriven

morden i midsomer är sommar för mig och kalla fötter var ju en superbra serie! svårt val!

Blev jätteglad för ditt inlägg!

Kommentera här: