Trevlig helg!!!!


Vill bara skriva några rader .....det är så roligt att många har hittat till min
blogg...och det är så trevligt när ni lämnar liten kommentar.............blir så glad :)

Jag har också hittat lite nya bloggar att besöka, tänk vad många det finns och alla, både
"gamla"  och "nya" favoriter ,är så fina och roliga att besöka...... Tiden vid datorn
blir längre  och längre *ler*  Ni ska veta att jag kikar in hos er , även
om jag inte alltid skriver  en kommentar !!!!!

När mellankillen fyllde 17 år i veckan hade hans syster köpt den här blomman till honom.....
visst är den fin.................han blev jätteglad och lite kramar syskon emellan blev det,
tror ni mamman stod där lite tårögd och tittade på.........  :) det är så härligt att se dom
så goa och gulliga mot varandra....även om det inte alltid är så..........de är ju syskon och tonåringar !!!!

Den här blomman är till er också......för att ni finns och förgyller  mina dagar !!

Trevlig helg!!!!!!!!!


image433

bild : tina

1 Karin:

skriven

Vilken fin handling! Jag blev faktiskt lite tårögd, snyft snyft...

2 Erika:

skriven

Oj, vad det svider i mina ögon...tänk vad sentimental man kan vara. Snyft!
Ha nu en underbar helg, kramis!

3 MO:

skriven

Så söt lite blomma. Jo syskonkärleken finns där nog, djupt inom dem. Är inte ofta de bråkar men inte heller så ofta de kramas heller....Killarna hänger lite med varandra, hemma i alla fall, tjejen har nog med sina kompisar och killarna tycker hon är lite irriterande ibland (ofta). Hon "mammar" de lite, håller koll på vad de gör osv, ha en skön dag, kram Maria

4 pimpim11:

skriven

Så jättesöt den var blomman.
Visst är det kul med nya bloggarkompisar och för mig blir det oxå längre och längre tid vid datorn är jag kan hända beroende. /pimpim

5 Anna:

skriven

Vilken söt blomma! Och söt present!
Jag brukar besöka din blogg, men inte skriva en kommentar. Nu är det gjort. Trevlig helg!

6 Zassi:

skriven

Vad gulligt :)
Jag är som du, man kikar runt - men det är inte alltid man lämnar kommentar! Och visst sitter man längre och längre...
Ha en underbar helg!

7 Vildängel:

skriven

Vilken fin blomma och vilken fin gåva från systra till brorsan. :)

8 Pia:

skriven

Tack för blomman synd bara att jag inte kan sätta den i mitt köksfönster för där skulle det verkligen behöva piffas till.

9 art[e]fact:

skriven

Trevlig helg!!

10 Lily of the valley:

skriven

Vad gulligt av henne! Jag känner igen mig på din beskrivning: tiden framför datorn blir längre och längre. Man blir hålögd, men va kul det är att kika in och se hur människor har det och vad de gillar och tycker.
Trevlig Pingst!
Kram
Lily

11 Thea:

skriven

Underbart söt blomma. Gillar "hjärtan på tråd". Och sött när den fått klättra på ett hjärta.
Ja, tårtan var så god, så god. Och praktiskt när man kan göra dagen innan. Sånt gillar vi!

12 Vicke:

skriven

Vilken söt blomma en så passande bild till ditt gulliga inlägg:)
Ha en bra morsdag!

13 Mariakoden:

skriven

Fin blomma...o fin kruka!!
Har barnen ärvt sin mors bra smak!??
Ska upp om 4 timmar o kan inte sova...=( jag har ingen röst kvar...Men det brukar gå över på några dar...!!
Har varit på ett fint bröllop! Nä. nu ska jag fixa lite bankgrejjer innan jag ska försöka sova!
Ses igen snart!
KRAM!!

14 filibabba:

skriven

åh, vilken söt blomma!!! :)

15 MO:

skriven

Hej där. Hoppas din dag varit bra. Vet ju att du inte har din mamma i livet och förstår om denna dagen är jobbig för dig. Dina barn har kanske skingrat dina tankar idag. Tycker inte direkt om dessa dagar, morsdag, farsdag, allahjärtansdag mm. Alla som inte har någon blir nog så illa berörda....
Jag sitter i soffan och softar, maken flög till stockholm så jag är gräsänkling...Han skulle åkt imorrn men fick ändra sina planer efter strejken. Lite ensam känner jag mig nog, är inte så van att han är iväg nåt längre men får nog vänja mig, det blir mer av sånt....Ha en bra dag, tänker på dig just idag....kram Maria

16 Emma:

skriven

Hoppas att du har haft en jättefin helg Tina! Kram/Emma

17 petra:

skriven

Söt blomma. Det är sååå fint med syskonkärlek.
Ha det så bra.
kramizar petra

18 EVA:

skriven

Visst blir man glad då kidsen kramar om varandra och bryr sig om varandra...HÄRLIGT !
KRAM EVA

19 Liza:

skriven

Härligt med syskon som tycker om varandra - så gulligt med "hjärtan på tråd" som får klättra på ett hjärta!!
KRAM!
Liza

20 Purple:

skriven

Ja visst blir listan av bloggar man vill besöka bara längre och längre. Det tar sin lilla tid att gå igenom. Söt blomma!

21 art[e]fact:

skriven

Hoppas att helgen varit bra!!

22 MO:

skriven

Kikar in och önskar en fin vecka, har nu hittat tillbaka till datorn känns det som. Blev en liten paus i helgen fast jag var ju inne hos er andra och hälsade på förstås, kram Maria

23 Hanna:

skriven

Hjärtan på tråd är ju så söta!! vi har en liten i hallen... ha en fin vecka! kramar

24 Lisa:

skriven

Ja, det var fint!

25 Poppins:

skriven

Kul att bror och syster kommer så väl överens. Jag minns mest att jag och min storebror retades med varandra!
Tack för de fina orden på min blogg. Kul att hitta nya vänner i bloggvärlden! Kram

26 Vicky:

skriven

Vilken jätte gullig blomma han fick!
Trevlig kväll på dig!
Vicky

27 Cina:

skriven

Vilken söt blomma! Jättefina bilder från ditt vackra hem i inlägget nedan, inspirerande :)!
Kram och hoppas dagen varit bra!

28 Mileah:

skriven

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera här: