Bloggar som inspirerar!!


Har blivit "tagen" av Maria ( Medaljongen )....tack snälla gulliga Maria för de fina och
snälla orden om min blogg....det värmer...och jag blir så glad!!
Man ska välja fyra bloggar som man inspireras av ...hur svårt är inte det ??? Det finns ju
hur många fina ,vackra , inspirerande och läsvärda bloggar som helst....en del är redan tagna :(
men jag får väl lov att välja ut fyra  i alla fall........fem förresten.... Medaljongen , du är självklar......=)

Camillasnyahem  : Camilla är en gullig tjej som nyss byggt hus och skriver inspirerande...
                                    visar också fina bilder ,både från huset och naturen!!

Barbros blogg :        Barbro är kreativ och en stor inspiratör ...jag blir jätteinspirerad
                                    både av hennes texter och bilder från hus och trädgård.......Underbara
                                    bilder och härlig läsning!

Tvillingmamma:      En blogg som jag gillar att återkomma till ! Vicky skriver om sitt hem och
                                   sina söta tvillingar......hon visar fina bilder från sitt smakfulla hem!! Här finns
                                   massor av inspiration !!!!

Radhusidyll :           Johannas fina blogg hittade jag för inte så länge sedan....här finns så mycket
                                   fint...hon skriver om familjen och inredning.....och visar inspirerande bilder från
                                   sitt fina radhus!!

  
Detta var mina fyra bidrag till utmaningen från Maria....men ni ska veta att jag har sååååå många 
favoriter där ute hos er kära bloggvänner......ni förgyller min dag allesammans !!! 



image602 

bild : tina
1 Mariakoden:

skriven

Hej hej.... Vad läskigt när gasen hakar upp sig!!!=O
Fy, man får ju panik!! Hoppas ni får det fixat!!
Men så sent ni kom fram...Tar det länge att köra dit?
Vi har funderat på en bilsemester...OJ. Kkom på ett inlägg jag måste göra... Jag återkommer. har ett akut problem!!
Kram å vi ses strax....=)

2 Mariakoden:

skriven

Eller nä, ska vila istället......
Kram!!

3 Camilla:

skriven

Oj, tack för de fina orden om mig och min blogg, blev jätteglad! :) Jag kommer ha lika svårt som du att "bara" få visa 4 bloggar som inspirerar...

4 Vildängel:

skriven

javisst är det så att man har väldigt många fina bloggar som favoriter. :D

5 Karin:

skriven

Bra med tips på bra bloggar.

6 Annelie:

skriven

Det här var en rolig utmaning, det är alltid kul att hitta nya sidor att kolla in....

7 Barbro:

skriven

Men tack snälla, snälla du, vad glad och nästan lite rörd jag blir.... men ÅHHH, vad svårt att välja ut favoriter.... känns nästan ångestladdat, det finns så många och alla har något speciellt...hmmmm... tål att tänkas på. TACK än en gång, kramar i massor

8 MO:

skriven

Måste bara in o kolla om du antagit "tagningen", fast det trodde jag ju redan att du fixat. Kul med mail...nu har du fått ett med. Sov så gott, kramar

9 Vicky:

skriven

Tack snälla Tina för de fina raderna om min blogg!
KRAM

10 Mariakoden:

skriven

Du har ett mail som väntar.............
Kram!!!!

11 Mia:

skriven

Ah, den där utmaningen är ju jättebra, får ju fler lästips ;-)

12 Margrete:

skriven

Kjempeflott blogg du har;) Og et veldig fint hjem, med masse fine ting;)

Kommentera här: