Att önska...

 
Det rullar på snabbt nu.....efter en härligt varm och lång
sensommar/höst, börjar jag njuta av den där
lite lugna känslan som kommer när mörkret och kylan infinner sig.
 
Längtan att boa in sig kommer som ett brev på posten, och med den kommer
tankarna på advent och jul. Det är inga stora planerade inköp i den kategorin för vår
del i år, men en sak ska jag unna mig, och det är den fina stumpastaken Long som
kvalar in på "attköpalistan".
 
 
 
Bild
 
Bild
 
 
Fin och kommer få stå framme kanske året om.
 
 
 
 
Att jag sedan tjugo år sedan tillbaks är lycklig ägare till den stora modellen av stumpastaken
är ju inget hinder precis, en finfin klassiker som jag inte tröttnar på.
 
 
 
 
Bildresultat för tinaminastina stumpastaken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bilder | tinaminastina |
              | born In Sweden |
1 Alice Lindström:

skriven

​Hejsan. Jag vill bara tipsa om min adventskalender där jag har en tävligen varje advent fram till jul. Du hittar du fjärde luckan här: http://alicelindstrom.se/2016/december/lucka-4-2.html#comment. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer och​ hoppas du haft en fin dag!

Kommentera här: