Viktigt....

 
 
Jag som många andra tog mig till Ikea idag för att känna och titta på den
omskrivna kollektionen Viktigt , som Ingegerd Råman formgivit för det stora
varuhuset.
 
Helt galet med folk som faktiskt armbågade sig fram för att få tag på det
som man ville ha. Måste ge en eloge till lugn, tillmötesgående personal som
hanterade det hela bra.
 

 
Jag lyckades få med mig boken....den hade jag siktat in mig på att
inhandla. De fina uppläggningstallrikarna och kannan kunde jag inte låta bli att köpa....
 
Användbart och i en stil som kommer hålla länge.
 
Det fanns en del jag för övrigt hade kunnat lägga ner i den gula
shoppingkassen, men jag hejdade mig.
 
Att handla bara för att liksom...
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här blev ett litet inlägg där jag säger hej till er som fortfarande hittar hit.
 
Hej hej !
 
 
 
 
 
bilder  tinaminastina

Kommentera här: