Svart, grått och grönt....

 
Aprilväder och jag håller mig inne i värmen.
Men snart är det dags att göra iordning och göra fint i trädgård och på uteplatserna.
 
Nurture who you are...in my case this meant honouring the seed of faith that was planted in my heart by Jesus Christ.:
 
I år blir det inte några stora projekt i vår trädgård...om inte att lägga nya betongplattor
på vår framsida tillhör den kategorin.
 
De gamla sjöstensplattorna som legat sedan huset byggdes på
sjuttiotalet, behöver bytas ut och länge har jag önskat nya i betong.
 
Enkelt och klassiskt...
 
Gång kantad med sjösingel och lavendel
 
bild
 
 
Vi får se om det blir av i vår...eller om jag får fortsätta drömma lite till.
 
Svart, grått och gröna växter är en vinnande kompination i mitt tycke.
 
Fina inspirationsbilder från Pinterest.
 
 
Langius design:
 
bild
 
Luxury Furniture, Living Room Ideas, Home Furniture, Contemporary Furniture,Contemporary Living Room, High End Furniture, Entryway Furniture, Scandinavian Home Decor:
 
bild
 
 Kleine moderne tuin hoekwoning:
 
bild
 
garden:
 
bild
 
!!!:
 
bild

Kommentera här: