Rund spegel.

Nu är den hemklickad och snart sitter den på en vägg hemma hos mig. Jag har letat efter en rund spegel att ha på en av väggarna i vardagsrummet och bland all inspiration på Instagram fick jag ett bra tips om att Jotex hade en spegel till ett riktigt bra pris. Med en rabattkod på halva priset på en vara så är det ju svårt att låta bli eller hur? Så nu är det bara att vänta och hålla tummarna att det blir bra. Lovar att bild kommer när den är på plats. 
 
 
 
Som jag nämde här i ett tidigare inlägg så får bloggen inte så mycket uppmärksamhet just nu. Dock "hänger" jag desto mer på Instagram, där ni hittar mig om ni söker på tinaminastina.Välkomna att följa! 
 
Här kommer några bilder från mig därifrån. Kameran i min Iphone i kombination med brist på dagsljus ger mörka och korniga bilder,men det bjuder jag på. Vi ses snart igen!
 
 
 
bilder : Jotex 
            tinaminastina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Perlan:

skriven

Jotex har så himla mycket fina saker just nu.. Har sett en massa saker jag skulle vilja klicka hem :-) Å spegeln är en av sakerna :-)
kraaaam fina du :-)

2 tinaminastina:

skriven

Håller med dig, finns en del godbitar och till toppenbra priser! Spegeln hänger här på väggen nu, och jodå...riktigt nöjd är jag! kram kram till dig fina Perlan!
tina

Kommentera här: