Härliga helg!


Äntligen fredagseftermiddag och jag hällde nyss upp en mugg kaffe och njuter av att sitta inne och kika ut på regnet utanför. Några rundor med vovven är de enda stunderna jag varit utanför dörren idag. Härligt med helg i alla fall, och jag tänkte lägga upp några bilder här från min instagramsida på hur bordet blev på plats. Usla bilder men ändå....
 
Här ska bakas hemgjord pizza med lufttorkad skinka, mozarella och ruccola, enkelt och så himla gott! 
 

 
LIte rädd om bordsskivan är jag allt, och de överblivna klinkerplattorna från badrumsrenoveringen
får bli lite skydd. Bra att ställa ljus på eller kanske pajformen när den är lite varm =)
 
 
Inga köpeblommor idag, fast det är fredag. Tur är att chokladblomman har några blommor kvar jag kunde knipsa av.
Någon viskade att det ska bli lite sol i mina trakter i morgon så jag håller tummarna hårt, för det här vädret går hårt åt mina värkande leder just nu.
 
Nu ska kaffet drickas upp.....
 
Fin helg till er alla fina!
 
 
 
foto: tinaminastina.blogg.se
1 Proforma - Irene:

skriven

Så snyggt det blev med svart bord! Och smart med klinkerplattorna, det måste jag testa för vi har också en del kvar sedan ombyggnaden.

Jag har ju ännu inte kommit till skott med vår köksbänk. Är så rädd att det blir för mycket svart då vi har en lång bänk och att jag då ska ångra mig. Så det läggs på hyllan och plockas fram, funderas och på hyllan igen. Så håller jag på! Men en dag kanske...
Ha en trevlig helg! Och solen håller vi tummarna för!
Kram

2 Jessika:

skriven

Snyggt det blev, som vanligt!
Vi har också ett svart bord i vårt uterum som jag är helnöjd med. Vill nästan släpa in det i köket men maken säger stopp :)))
Ha det bäst
kramar

3 Ida Österberg:

skriven

Hejsan! Jag har letat hela Sverige runt efter Ikeas gamla växthus i glas.. Såg att du hade ett på din uteplats! Jag skulle så vilja ha ett då jag vill ha det som inredningsskåp hemma. Kan inte jag få köpa ditt? Jag har letat efter ett sånt så länge!!! Ring mig på 0761763661 om du vill sälja det. Skulle betyda allt för mig!!!

4 Susihus:

skriven

Superfint! Nja de lovade sol i helgen men det var väl lite si och så med det. Nåja får vara glad för det lilla. Må gott
KRam

5 Liza:

skriven

Supersnyggt med svart bord. Ser ju jättefint ut. Jag ska måla våran ekskänk vit... blir mycket spännande. Hoppas att jag lyckas lika bra som ni har gjort!
Du har en utmärkelse att hämta hos mig!
Många kramar!
Liza

6 Favoritskvaller:

skriven

Hej har startat en ny skvallerblogg som handlar om mina favoritbloggar både stora som små :)

Kika in och säg vad du tycker ;)

7 favoritskvaller.blogg.se:

skriven

Hej jag har nyss startat en skvallerblogg om mina favoritbloggar:) Och varje gång jag får ett nytt besöksrekord så skriver jag om någon ny. Just nu e de 300 unika så hjälp mig att komma upp till 300 och tipsa och vem du vill jag ska skriva om :)

8 åsa:

skriven

Så snyggt det blev, verkligen lyckat!

Varma kramar Åsa

9 indianmarknad.se:

skriven

Snygg pläd. Här hittar du liknande men ändå inte =).

Kommentera här: