Fina kort!

 
Kikar in snabbt för att visa finaste korten som kom i brevlådan igår i ett litet fint paket! Vykorten är från Formelle Design och finns bl a att köpa på Signerat! De får ligga till sig på bänken lite innan jag hittar rätt plats för dem!
 
 
 
foto:tinaminastina.blogg.se
 
 
 
1 Proforma - Irene:

skriven

Fina, Tina! :) Ska kolla på Signerat, annars är jag lite sugen på Therese Sennerholts kort men det finns inget som säger att man inte kan köpa alla. Dom är ju så fina! Hoppas allt är bra med dig!
Kram

2 Emma:

skriven

Superfina, ska genast kika in där:) Ha det bra, kramar emma

3 indianmarknad.se:

skriven

Gillar!

4 Sofia:

skriven

Åh vad fina. Skulle passa hemma hos mig, får nog bli att beställa. Har precis börjat blogga och älskar inredning. Titta gärna in i min blogg någon gång :)

5 alexandra:

skriven

Coola,följer deras blogg,men ska kika mer på korten.

6 baramittlillahem-pia:

skriven

precis vad jag är ute efter, små fina kort med svart vitt å bra budskap, me like!

Kommentera här: