Inte långt kvar nu....

Långa hopp mellan inläggen här, men här kommer ett litet iallafall =)
 
Nu är det snart två veckor kvar till advent och det börjar surra tankar om vilket pynt som ska fram och vilka färger som det blir i år. Den här är i alla fall på väg hem till mig....
 
 
Hemklickade från Dennyshome. 
 
Här är det mycket som händer och tankar som surrar, mellansonen packar och fixar inför Thailandsresan han och kompisen påbörjar imorgon. De ska backpacka i tre veckor och det känns så kul, samtidigt som det känns pirrigt....även för mamman =) Nåja, det kommer bli ett kul äventyr och det är roligt att de vill se sig om och upptäcka världen som det så fint heter!! 
 
Nu ska vi fika lite, äta gott och mysa sista kvällen han är hemma hos oss här i Sverige <3
 
bild lånad på Dennyshome
 
1 åsa:

skriven

Christmas silver...låter supersnyggt, alltid härligt med lite extra ljus
denna årstid:)

Härligt för sonen att komma till sol & värme, men alltid lite oroligt...
speciellt för mamman!

Kram Åsa

2 Camillasnyahem.se:

skriven

Finns det inte en lag som säger att mamma måste få följa med? Om inte så måste vi ordna en sån lag, nu. ;)

3 Hanna:

skriven

Jättesnygga!! Kul med nya inlägg, ser fram emot att se hur du pyntar med ljusslingan:)

Kram Hanna E

4 Cattis:

skriven

Vilken mysig liten slinga!!! :)

Kjamis Cattis

5 Susihus:

skriven

Vilken fin slinga! Hoppas att det går bra för både son på resan och mamma som stannar hemma;)
Kram på dig

6 Proforma - Irene:

skriven

Hej Tina! Hoppas allt är bra, kul med ett inlägg från dig! Den där slingan funderar jag på att klicka hem också. jag köpte en i Danmark i somras till barnbarnet och ångrar så att jag inte köpte en till mig själv också.
Spännande för sonen, nyttigt också för dom växer så när de får ta eget ansvar. Men klart att man är orolig som förälder, man vill ju skydda dom från allt känns det som.
Ha det gott!
Kram

7 alexandra:

skriven

De är så fina dessa ljusbollar,skulle hemskt gärna vilja ha en sådan..hm..

8 Frida:

skriven

Kanonsnygga! Har sett den på flera bloggar och börjar känna hur det rycker i shoppingnerven ;)

9 ullie:

skriven

så fina

Han kommer nog få en supermysig resa och allt gå bra men gud ja va jag förstår dej

hoppas allt e bra annars kram

10 room of karma:

skriven

Hahaha nu har jag hittat din blogg igen:)
Nu blir du inte av med mig ............
Love your stil!


Kramizzzar ♥CC♥

11 Annika:

skriven

Fin blogg :)

12 baramittlillahem-pia:

skriven

Underbar "boll-slinga" den skulle jag vilja klicka hem åxå :-)

13 Proforma - Irene:

skriven

Hej Tina! Jodå, det blev allt en sådan där slinga till mig också. Hade tänkt mig en vit men de fanns inte kvar så det blev en grå och vit och jag är glad för det med. Nästa gång i Danmark ska jag köpa på mig bollarna i andra nyanser så kan jag skifta när andan faller på.
Hoppas allt är bra med dig! Lchf-ar du fortfarande? Jag saknar förberedelserna inför jul med alla dofter och smaker så jag har bestämt mig för att göra ett uppehåll ett tag. Jag stod och stampade på samma vikt så det blir nya tag efter julen. Och nu har jag alltså bakat och gjort godis men tänker ge bort en del.
Ha det gott!
Kram

14 Monica:

skriven

Såg dina bilder på instagram. Måste säga att jag gillar din inredningsstil. Gillade dina vita bordsunderlägg ( som går över bordskanten). Var har du köpt dom?

15 tina:

skriven

Hej Monica!! Tack snälla!! Bordsunderläggen säljs i 4-pack och är Erns Kirchsteigers i galvad plåt hemklickade från http://abedesign.jetshopmini.se tror jag företaget heter. Finns bl a hos Royal design också. Lite dyra är de, men de ligger på jämt här hos oss och lätta att torka av...gillas =) Följer du mig på instagram?
Hoppas du hittar dem! Ha det bra ...kram!
tina

16 Monica:

skriven

Tack för ett snabbt svar!!! Ska genast gå in å kolla... Är så trött på våra plastiga. Dessa föll mig i smaken direkt!
Ja jag hittade dig på instagram av en slump. Har tidigare kollat lite på din blogg så jag kände igen ditt namn... Nej nu ska jag kolla in bordsunderlägg... Ha det bäst!

17 ullie:

skriven

Saknar dej ! Är du aldrig här inne längre ? =) kram

18 åsa:

skriven

Hej Tina,
Hoppas allt är bra med dig.
De fina kopparna har jag köpt i Gamla Stan i Sthlm. I en butik
som heter Hos Johannes. Vet att hon som tillverkar dem bor här på
Ekerö där även jag bor, ska försöka få tag i henne & se om hon har någon egen försäljning, så återkommer jag!
Kram Åsa

Kommentera här: