Nästan klart...

Som vanligt när vi renoverar eller påbörjar ett projekt hemma, tror jag att det kommer bli färdigt på ett kick...eller kanske inte. Det är mycket som ska hinnas med, det vanliga vardagslivet och allt som kommer däremellan. Vi börjar ändå se slutet på vårens väggrivning och golvläggningsprojekt. Lite nya fönsterfoder ska upp och som vanligt de där golvlisterna som har en tendens att låta vänta på sig att komma på plats. Det blev så bra som jag trodde, baske mig att det minsann blev snäppet bättre än så. Öppenheten mellan köket och vardagsrum/matplats blev ett jättelyft för vårt hus. Till och med maken kan höras mumla om hur lyckat det blev att han kom på idén att riva väggen =)
 
Bilder på det färdiga resultatet kommer, men här kommer några pics så länge.
 
 
bilder: tina
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Va kul att du e tillbaka!saknat dina inlägg:)har en undran om dina doftljus,tre på en bricka?vad e det för dofter å var har du köpt dom.hälsn P

Svar: Hej P!! Förlåt att jag dröjt med svar....dålig/inget bloggande i sommar för mig. Doftljusen du undrade över är från H&M....fina och till riktigt bra pris! Fortsatt fin sommar till dig!/ tina
tinaminastina

2 Jessika:

skriven

Hallå! Undrar bara om brickbordet du har är från Design House Stockholm? Minns inte vad det heter nu men det finns b la på www.rum21.se.
Är lite sugen på det nämligen, kul att se det i någon annans hem innan man slår till tänkte jag :)

Svar: Hej Jessika!! Jo det stämmer bra att brickbordet är från Design House Stockholm! Vi har haft vårt i många år och gillar det massor...användbart och lätt att flytta runt!! Kramkram/tina
tinaminastina

Kommentera här: