Oj vad fin!

Överraskad...javisst. Te, god macka, ljus och lite "mammasång" och ett fint paket....familjen vet hur man gör en mamma glad.
Titta vad som låg i paketet!







Mjukt härligt skinn, en väska från Åhléns i deras Wera-serie. Börjar man bli gammal nu när man tänker att "gud så bra med en ljus väska, så att jag hittar alla saker lätt" ? =)
Iallafall..jag är kär, om man nu kan vara kär i en väska!

Tack min fina fina familj. Tilläggas ska att vi brukar aldrig köpa så dyra saker för att fira mors eller fars dag....Kanske jag har nämnt då och då att Åhléns väskor står på önskelistan!

Nu ska vi grilla lite gott och ha det lugnt och skönt.

En fin dag till alla mammor och alla ni andra också!

Mitt bidrag till söndagsbilden hos FABRIKEN!


1 Monica:

skriven

test

2 Monica:

skriven

Hej kära du och grattis på mors dag!

Försökte skicka iväg en kommentar i morse men det gick inte.

Nu gick det (var tvungen att testa först)



Så fina ni är du och dottern - bilden i förra inlägget är helt underbar.

Förstår att ni har att stå i och jag längtar till nästa år då det är vår tur.jag kommer att ta vara på varje minut och njuta av festligheterna lika mycket som ungdomarna skulle jag tro. och tårar kommer att rinna av stolthet och glädje.



Så kul att ha en flicka när det är dags för bal, en kostym i all ära men att välja klänning, frisyr, skor mm. är något speciellt.

hoppas vi får vara med på en liten hörna i alla förberedelser.



Måste hålla med om att väskan är underbar och självfallet kan man bli kär i en väska - vem vågar påstå något annat?



Du måste ge mig ett utlåtande på om halloumin föll er i smaken!

Kramar från Monica

3 Monica:

skriven

Ha, ha tack för din utförliga beskrivning och vad glad jag blir att ni provade och det bästa: att ni gillade denna speciella ost.

Det verkar nästan vara att antingen älskar man den eller inte. Mittemellan verkar inte finnas.

Hade i bakhuvudet att olivolja nog gjort susen och mer kryddor. Så nästa gång skall jag piffa till den innan jag lägger den på grillen.



Nu är det godnatt för mig - glad för en kort arbetsvecka och glad för att Stenmark blev MM!

Kram min vän // Monica

4 ullie:

skriven

gratis på morsdag till dej oxå

Va fin väskan va

Är oxå ett jätte fan av åhlens väskor och min senaste är därifrån me

ha en fortsatt skön kväll kram

5 ullie:

skriven

hej igen !

ja du har nog som du väldigt ont av fibron nu =( men men kämpar på

Ja jag vill verkligen ha sommar som o härligt varmt då mår jag bra =))

ha en skön vecka du me kramiz igen

6 jenny ~ house of jenny:

skriven

Snygg väska! Jag måste oxå köpa en väska i annan färg än svart. Och denna var en stor kandidat!



Hoppas du får en underbar dag!



Puss!

7 Miss S:

skriven

Riktigt fin väska. Jag förstår att du är nöjd och glad. Wera brukar leverera fina produkter. Tror bestämt jag måste kika in på Åhléns och kika in den lite:)



Ha en bra helg!

8 Cattis:

skriven

Väldigt snygg väska som din snälla familj köpt...



Kjamis Cattis

9 milla-andante:

skriven

Riktigt snygg!!! Du måste ha varit en riktigt fin mor i år...!:)

Roligt att se dig på bild! En underbar bild!!



KRAM

10 moi:

skriven

jag är nästan alltid usel på att kommentera, men nu hoppas jag bara att du har det bra och är för upptagen av härligt väder och att det är därför du inte har skrivit på ett tag. Man blir ju liksom orolig nästan till slut när det inte kommer nya inlägg.



kram

11 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Verkligen en snygg väska.

Kommentera här: