Just nu hos oss

Sitter och väntar på maken och dottern...hon blir hämtad efter att ha jobbat ett kvällspass. Vi ska äta lite kräftor så här sent på kvällen och vad passar bättre då än att tända upp massor med ljus.

Det är varmt och skönt, en underbar augustikväll.....








foto: tina


1 mo:

skriven

Tjena, så mysigt ni har det på altanen. O visst är det mysigt nu på kvällarna o tända upp alla lyktorna man har...är det sen lite stjärnklart så är det ju inte fel. Vi hade tur med vädret igårkväll när vi firade R, varmt o vi satt ute hela kvällen. Grillade o åt o drack (hm, ja lite för mycket) gott....(så nu har jag bestämt mig för att bli nykterist ;)

Vi var på Ikea i Torsdags o handlade en del grejjer till R, o då fyndade vi en konstrottinggrupp där, den var brun, så vi tvekade länge då vi har svarta stolar på altanen...Till slut slog vi till, det var halva priset, o jag blev så himla nöjd.

Idag har vi flyttat ner massa saker till R, men vi glömde en del (får skylla på att jag inte varit så pigg idag) så han följde med hem igen, så vi kör ner imorgon o färdar allt o då stannar han väl kvar..snyft...



Hoppas allt är bra med er o att ni haft/har en skön helg. Jag har stressat mycket nu i ett par veckor så nästa vecka ska jag försöka varva ner lite, mår inte så kanon av att stressa...



Ha de gott vännen, hälsa familjen, kramar

2 ullie:

skriven

Verkligen härligt med alla ljus

hoppas ni hade en mysig stund kram

3 Cattis:

skriven

Vilken mysig altan ni har!

Lyktorna lyser så fint i mörkret...det blir så

mysigt me ljus...



Kjamis Cattis

4 Liza:

skriven

Så mysigt med alla tända lyktor.. viskar..det är faktiskt lite höst nu!!!!

Kraaaaam!

Liza

5 Monica:

skriven

Så fint med alla ljusen på kvällskvisten.

Ni verkar a haft en skön kväll även ikväll.

Här blev det TV-tittande också efter en aktiv fixardag. Skönt med lite av varje.

Nu är det godnatt för idag.

Kram till dig min bloggvän

6 cc:

skriven

Hej fina Tina!



Så härligt det ser ut med alla de fina levande ljusen:)! Får jag komma över med en flasa vin och mysa i er fina soffa:)?? hihihi. Det ser ljuvligt ut hemma hos dig som vanligt!

Gillar verkligen ditt hem!!!!



kram CC

7 mo:

skriven

Hej. Låter mysigt med Soyabesöket, det var såååå gott att äta där. Hälsa o gratta P.

Jaså det är snart dax för take off ;) Åh, det kommer gå så bra o ni kommer ha det sååååå härligt, är så avis på er, o tänk det säger jag, jag som är flygrädd. Det är ju så att ju mer man gör en sak, desto mer vänjer man sig vid det, men jag tycker fortfarande inte om det. Minsta ljud så reagerar jag o undrar om det är normalt..hihi. Jag har inget tips direkt, håll någon hårt i handen, ha en bra inredningstidning eller bok med dig. Hoppas du lägger upp lite fina bilder o grötar oss med...



Ja, njut så länge ungarna är kvar hemma, det blir lite tomt, men kanske veckohandling blir några hundralappar billigare nu...måste tänka lite positivt i alla fall....



Många kramar på dig vännen

8 Hanna - Whiterainbow:

skriven

Mysigt med alla tända ljus i erat fina uterum :)

9 InneoUte-Malin:

skriven

Mysigt! Vill också ha ett uterum att mysa i när vädret inte tillåter bar himmel. Allt för ofta, tyvärr! ;-)

Kommentera här: