Tyg till tavla...

Ord och bokstäver...jag gillar det fortfarande! Har missat det här tyget från ikea....




Vi har en stor tygtavla som hänger i vardagsrummet med ett annat ikeatyg på och har längtat efter att byta ut det till nåt från marimekkos sortiment....men just nu passar det här tyget både plånboken och mitt gillande av bokstäver och ord, så jag borde slå till och få med mej två meter hem från ikea vid nästa besök. Och priset, 19:- metern...nästan gratis!!

1 Sofia:

skriven

Som hittat! Fint var det också.

2 Milla:

skriven

Det är jättsnyggt men väldigt tunnt, köp vitt fodertyg med:) Jag såg att de hade ett med stadsmotiv med som jag blev sugen på. Lycka till.Kram Milla

3 Liza:

skriven

Jättefint tyg! Bra pris också... hoppas jag får åka till Ikea snart!!!!

Kram!

4 Sofia:

skriven

Usch, det är verkligen ingen vårvärme..tycker solen får ta och komma och värma upp oss lite snart!

Gott med grillat i alla fall! Jag får försöka ta det nästa helg - då ska vi ut på landet till mina föräldrar.

5 Anonym:

skriven

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

6 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Riktigt snyggt o underbart pris!



Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

7 Lili:

skriven

ja de hade jag missat.. men de var riktigt snyggt och otroligt bra pris :) Bokstäver och ord, de kommer vi gilla länge :)

Trevlig kväll!!

8 C:

skriven

Tack så mycket! :)

Får hoppas att meteorologerna håller vad de lovar i nästa vecka med 20 grader och sol! :)

Sov så gott!

9 Mirka:

skriven

Den godingen har minsann jag också missat! Och vilket pris!! Ska helt klart spanas in på nästa besök på ikea :)

10 jenny:

skriven

det har jag också missat. Snyggt och billigt:-)

11 Home of Nina:

skriven

Det där måste jag kolla in vid nästa Ikea-besök, jättefint! Ha en trevlig kristihimmelsfärd! Kram Nina

12 pia:

skriven

Hihi...jo nästan gratis...mycket snyggt tyg, jag gillar åxå :)

13 Therése:

skriven

Jag brukar ha koll på Ikea...

men det här hade jag också missat, och jättefint var det ju också!

Och det som är roligt med det

stället är ju att det är så billigt, man kommer ju oftast inte tomhänt därifrån...även att man kanske inte är så rik för tillfället ;-)

Ha det så fint...kram!

14 Saras Inredning:

skriven

Vilken häftig idé, kul att det finns på IKEA =)



Ha det bäst!

kram/Sara

15 Tina:

skriven

Jätte fint! Det måste jag kolla in nästa gång jag är där... ♥

16 Hemmarikets Charlotte:

skriven

Tack för din fina kommentar hos mig. Det bde värmer och hjälper!

17 Pernilla Gravid i vecka 30:

skriven

Oj detta har jag också missat! Superfint var det, slå till vet ja! ;)



Trevlig helg!



Kram Pernilla

18 Åse:

skriven

Så fint tyg. Det har jag helt missat. Är nu väldigt inne på en massa loppis tyger och prylar... Men kan tänka mig att det kan bli snyggt upphängt. Ljust samtidigt.

19 saravillfara:

skriven

Vilket kap!!

20 Cissi:

skriven

Hejsan! Hittade din blogg av en ren slump. Jag googlade på hängsälg & hittade ett inlägg om dessa träd i din blogg från 2007-09-09.

jag har köpt hängsälg & funderade på hur jag skulle planera dem. Ser att du palnerat dem på "rad" som en häck ungefär. Hur långt mellanrum mellan träden har ni? Har du någon bild på hur dessa träd ser ut i dag som du vill dela med dig till mig?



Är det ok om jag lägger din blogg i min "favoritlista" på min blogg?



/Cissi

21 Håkan Östlund:

skriven

- PRESSMEDDELANDE -

Hej!

Äntligen kommer designlampan Alien Abduction Lamp till Sverige. Den väntas finnas i butik

i slutet av juli. Den kan förhandsbokas på www.alienabductionlamp.se ,

här finns även bilder att ladda hem.

Kika in och ta en titt på en lampa som inte är av denna värld.

För mer info. kontakta [email protected]

Ha en bra dag

//Håkan

22 Susihus:

skriven

Superfint och som sagt nästan gratis! Sånt gillar vi=)

Hoppas att du mår lite bättre. Kram på dig

23 Vicke:

skriven

Tack för det tipset, vilket fint tyg har jag helt missat. Måste jag spana in nästa vecka när jag ska dit med jobbet, till Ikea alltså!

Kram på dig

24 ullie:

skriven

Hej hej Tina!

hur e det med dej o familjen ? Saknar dina fina små inlägg . Har det lite kämpigt nu själv så jag ville bara skicka en kram till dej och hoppas allt e bra KRAM ullie

25 milla-andante:

skriven

Läckert, det har jag missat...! Nu vill jag både till Ikea och Netto... hihi... farligt att blogga!:) Men väldigt roligt efter ett par veckors födelsedagsfirande...!:)

Hoppas allt är bra!!!

Kram

26 Susanne:

skriven

Jättefin blogg och verkligen många fina bilder, me like :o)

Ha en mysig pingstafton



Kramisar

27 Monica:

skriven

Har bläddrat igenom din blogg, en sådan härlig stil du har.

Smakfullt och trivsamt. Hit kommer jag fler gånger!



Finns det något bättre än både snyggt & billigt?

Tyget med texten är jättefint!

Ha det bra

Monica

28 Milla:

skriven

Hoppsan hejsan, ser visserligen att du inte uppdaterat men ville bara kika in och säga hej. Hoppas allt är bra med er. Kramar Milla

29 Anette:

skriven

Kikar in och kollar om du uppdaterat... Verkar som många har lite bloggtorka nu ;)

Tjing.

30 moi:

skriven

är så dålig på att kommentera. men blir snudd på orolig när du inte uppdaterar, det har inte hänt något hoppas jag. sköt om dig hur som haver :)

31 Ulrika:

skriven

Känner inte dig...

men blir lite orolig när du varit "osynlig" på bloggen ett tag,

hoppas du mår bra!



Hälsn. Ulrika

32 Jacobanna:

skriven

Keep up these useful pieces.

Kommentera här: