Många ljus...

Gillar effekten av många ljus tillsammans.....den här ljusstaken, Multi Candle Pin som finns att köpa på UrbanLiving, är enkel och jätteläcker!



Stumpastaken, designad av Jonas Torstensson finns att köpa där också!



bilder:urbanliving

Min stumpastake på bilden nedan....har haft den i många år och är fortfarande min favorit, här med värmeljus...





Idag skiner solen så än har jag inte tänt några ljus=)

bilder:UrbanLiving

         tinas privata
1 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Multi candle pin var döcool! Den skulle jag kunna tänka mig.



Jag har, någonstans, något liknande som stumpastaken. Fast den är mer som en kulle. Lite böjd, inte så där rak. Om du förstår vad jag menar...?



Puss!

2 Perlan:

skriven

Stumpstaken är absolut min favorit! Här skiner solen med fortfaande, så några ljus blir inte tända än på någon timme eller två :)

kram!!

3 Cattis:

skriven

Åhh va fin Multi candel pin...den skulle jag vilja ha!! Så läcker....



Kjamis Cattis

4 Inredning hos nord:

skriven

Multi Candle pin var riktigt stilren och läcker

Kram

helena

5 Helene:

skriven

En positiv sak med hösten är ju tända ljus på kvällarna, det är mysigt !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

6 Anni:

skriven

Oj vilken häftig ljusstake! Ska genast gå in å kika :)

Kika gärna in på min inredningsblogg ;)



http://mobler-inredning.blogspot.com/



Kram / Anni

Kommentera här: