Ljus i fönstret...


Idag fick min svarta ljusjulbock komma fram, han får stå i fönstret....tror han kommer trivas bra där!




bild: tinas privata
1 milla-andante:

skriven

Han ser ut att trivas VÄLDIGT bra där!!

Håller med dig, inspirerande bilder från Leva och bo!

Kram

2 Annika:

skriven

Fint!

3 EVA:

skriven

Åhhh så himla snygg ! Verkligen...var har du hittat den ?



***

KRAAAM EVA



:)

4 Linda:

skriven

Ser ut som du har en riktigt fin ljusstake i fönstret...... och bocken den va oxå fin!

5 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Där ser han ut att må alldeles förträffligt... Jättefin är den!



Kraaaaaaaaaaaaam!

6 Anna:

skriven

tänk det tror jag oxå :)

7 Liza:

skriven

Jag tycker att bocken ser glad och belåten ut.. den trivs garanterat i fönstret!

KRAAAAAAAAM!

Liza

8 Dahlarna:

skriven

Vad fint & mysigt! Kram

9 InneoUte-Malin:

skriven

Den där bocken står på min önskelista. Så enkel, fin, klassisk och ändå lite speciell. :-)

10 Anonym:

skriven

Gud, vilket härligt hem du har!! Underbart att titta på dina bilder. Känns som att läsa en heminredningstidning!!:)

11 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

En riktig snygging den där - och han ser ut att trivas perfekt.

12 Erica fru och tvåbarnsmamma:

skriven

åh, äntligen hittar jag tillbaka till din härliga blogg! Jag har själv bytt blogg också...gillar inredning och design precis som du, och finner din blogg mycket inspirerande!

kram Erica

13 Inspirera Mera:

skriven

Vad snygg den är!

Kram Sandra

14 Maria:

skriven

Vilka många underbara bilder du har lagt ut:)

Mycket inpiration.

Din svarta bock var underbar!!

Kram

15 Milla:

skriven

Vill bara önska er en riktigt God Jul! Kram Milla/ colormythoughts

16 perlan:

skriven

Vill me ha en liten svart bock.. nu har jag en på 99kilo hemma! hahahahahaha



KRAM till dig !!

17 tina:

skriven

Pelan: Oj då.....fniss=)

18 Karin/Rosa maränger:

skriven

Så söt!

Kommentera här: