Bad och sol och en tripp till Österlen...

Näst sista veckan på semestern och vi njuter för fullt.Igår blev det bad och sol vid sjön....



Så varmt i sanden.....nästan som utomlands!!

I tisdags kom vi hem från en liten tripp till Skåne/Österlen.Vilken underbart vacker del av Sverige!!Dit vill jag åka fler gånger.Vi bodde på B&B i Brösarp,vid Brösarps backar...och utflyktsmålen gick till Kivik,Simrishamn,Åhus bl a.
Återkommer med bilder därifrån!

Hoppas ni alla har en härlig sommar!!!

foto : tina
1 Malin B:

skriven

Vilket paradis du har hittat! =)

2 Liza:

skriven

Härliga bilder! Ha en fortsatt sköna sommar!

KRAM!

3 Evelyn, i hemmet:

skriven

Ojoj vad skönt det skulle ha varit. Jag jobbade 13 timmar igår. Hoho. Varmt var det!



Nu har vi fått tillökning i familjen. Kika in om du vill se nåt sött :)



Kram, kram!

4 Jenny:

skriven

Hallå där! Då har du ju varit i mina hemtrakter!!! Jag jobbar mitt i Simrishamn, synd att jag inte visste du var här, det hade varit så roligt om du kika in på jobbet till exempel! :)

Här har vi (som i princip resten av landet) kanonväder just nu, så igår spenderades dagen på stranden - underbart!!!

Ha det gott! Stor kram från Jenny

5 Number nine on Melon Lane:

skriven

Underbart med ett varmt skåneland.

6 jenny:

skriven

Håller med dig om att det är underbart här nere i Skåneland. Finns liksom inget bättre.. hehe



KramKram!

7 MO:

skriven

Tjenare....ser alldeles underbart ut, badade du med?? Nu har vi precis landat i Frankrike, Lille...här var det gratis internet vilket det inte har varit överallt så det har inte varit så lätt att blogga...o inte så mycket tid heller. Vi har hittills haft en underbar resa där allt klaffat, hotellen har varit bra, det första i danmark si o så, men detta vi här på nu är jättefint. Men så svårt när man är mer än fem i familjen, blir lite pusslande o trixande...Nähä, nu ska vi ut o utforska stan, äta en bit o insupa atmosfären. Kul att ni hade det bra i Skåne...

kramar, o hälsa alla

8 Mia:

skriven

Åh jag växte mer eller mindre upp därnere. Varje sommar spenderades i en husvagn med hela TJOCKA släkten i Simrishamn.



Härlig sommarbild! Äntligen får vi njuta av solen och min semester har bara börjat!



Kram Mia

9 Maria:

skriven

Nu när det är sånt här fantastiskt väder i Sverige behöver man inte ens åka utomlands. Det har dessutom massa fördelar med språk och mat mm =)

10 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

skriven

Vilken härlig sommarbild! Njut nu av semestern! Kram

11 || p e r l a n:

skriven

Åhhh det är ju de ställen som vi pratat om att semestra lite på!! :)

Blir kanske en tur förbi där nu i veckan när vi ska upp till Uddevalla. Men västkusten lockar ju också förstås.. haha.. Man behöver fler semesterveckor helt klart!!

kram

12 Karin:

skriven

Vi njuter i Umeå vi också! Härligt!!

13 Anne:

skriven

Så skönt det ser ut! Här hos mig är det supervarmt och det hjälper ju inte för värken direkt. Blä. Jag får nog ta ett dopp i det blå sen för att svalka av sig :) ha det så fint!

14 Nilla:

skriven

Vi har också besökt Österlen denna sommar. Det är så vackert där! Hela Sverige är så fantastiskt sommartid.

15 pia:

skriven

TACK för din varma kram hos mig sötnos!

kram

16 Isabels värld:

skriven

Härlig sommarbild! Ha det så bra! kram Pernilla

17 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

skriven

Ha en trevlig helg! Kram

18 Maria:

skriven

Ja C kommenterade att du varit lite slö med ditt bloggande....hihi...Ja vädret gör ju att man inte vill sitta inne vid datorn...huj, det kommer sämre dagar då man kan göra det...

Låter som ni oxå njuter av det vackra vädret, har ni varit o badat mer sen?? Igår undrade min kusin om jag ville med till ikea idag...? Jag bara...NEJ, tack...inga soliga dagar, då vill jag var vid havet, snart blir det ju sämre väder o då kan man ägna de dagar åt shopping...

Låter som en mysigt kväll med ostbricka, det var länge sen...

Ja vi har supernöjda med vår tripp, kommer garanterat göra om det, så många nya intryck...

Hälsa alla o ha en trevlig helg, många varma kramar

19 anna:

skriven

har precis kommit hem från sssssssssssssssoooooooliga underbar sverige helt underbart skönt

kram

anna

20 Karin/Theas rum:

skriven

Finfin Isa Form tävling på min blogg!

21 Sofie:

skriven

Så underbart! Sanden ser alldeles silkeslen ut :) Blir trevligt att se fler bilder! Kram, Sofie

22 Malin Inspiration & design:

skriven

Testar här. Godkänner du kommentarerna kanske? =)

23 Taraldjasmine:

skriven

Really great site man!!

Kommentera här: