Guldkant......


Slog till idag och inhandlade Leila Lindholms bok "Guldkant på vardagen"......härliga bilder och säkert underbara recept.............en fin hyllprydnad i köket är den också :)

image1250

foto : tinas privata
1 m a r i a k o d e n:

skriven

Hejhej!
leila är så bra...å så söööt.....
Allt hon gör ser så gott ut!
Kolla hos Whiskey o Champagne...hon verkar ha gkort värsta smaskiga Rattatouillen.....mums!
I mmorrn....eller idag menar jag åker vi till Haparande för att gå på Ikea... Jag återkommer med vad jag handlat!!!

Hoppas du får en suuuuperbra helg!
Själv så jobbar jag.........=(
Kramkramkramkramkramkramkarkramkramkramkramkramkramkramkam

2 m a r i a k o d e n:

skriven

Sorry. Lite felstavningar...=(

3 Sandra:

skriven

Du får gärna säga vad du tycker om kokboken och om du kan rekommendera den :) Kram

4 Malinbayard:

skriven

Jätte snyggt!
Ser att du har jätte kul och lyckas bra med ditt ritbräda dessutom! =)
Du har en himla snitsig handstil!!! *Malin gillar*

5 EVA:

skriven

Åhhh den ligger på min bokrealista också !!! Och Jan Hedhs Chokladpassion...
***
Ha en fin helg !
K R A M från mig !!!

6 Ulle:

skriven

Ja, hon är otroligt färgstark Leila.

Hoppas ni får en mysig helg! Stor kram!!! //Ulle

7 Livet i byn:

skriven

Jag har också gått och suktat efter den boken. För att inte tala om den nya som inte utkommit ännu...

~Livet i byn

8 mamma millan:

skriven

japp, hon är super!! Älskade hennes julprogram...då satt jag som klistrad!!

Trevlig helg millan

9 detsvartataket:

skriven

Ja hennes böcker är det mycket fint i!Man blir sååå sugen på allt bara ;) Sån där ritsak har vi också..men jag är dålig på att använda den..eller är det för att den får fötter av någon konstig anledning ;)Tonåringar!!! grrrrrr
Trevlig helg och Kram

10 Nettan:

skriven

Säkert en massa goda recept, men lika fint står den på hyllan. Tänkte oxå införskaffa några sådana böcker att ha ståendes för syns skull...;0)
Ha en Skön Helg...
Kram Nettan

11 Perlan:

skriven

Åhh skulle med vilja ha hennes recept böcker.. Jag är så himla dålig på att köpa recept böcker, fastän det är så roligt och bläddra och testa nytt!
Boken blir ju som en fin tavla där med ju! Två flugor på smällen ju! :)
Stoor fredagskram till dig!!

12 MO:

skriven

Ja den gör sig riktigt bra där, hoppas du hittar mycket gott o användbart i den...Har precis kommit hem från bowling o resturang/pizzeria/puben...Har varit jättekul, o bowla var himla roligt, så länge sedan jag gjorde det. Gick jättebra i början sen tappade jag lite o kom näst sist, fast jag är ingen dålig förlorare...så det är ok. Nu blir det soffan här med, C har stooora påsar under ögona...inte på något sätt tjusigt så han får väl sova bort dem...Ha en mysig kväll, vi hörs, kramar

13 Pia:

skriven

Du har är ju en hejare på ritbordet ser jag. Ha en trevlig helg.

14 Glimtar Anna:

skriven

Varje gång jag kikar in här blir jag sugen på att borra upp mina tavellister för det ser alltid så himlans trevligt ut hos dig! Men jag är livrädd för att spräcka kakelplattor här!! Ihhh...
Kram!

15 Bea:

skriven

Ja-a...hon är verkligen sockersöt på omslaget. (Den nya boken är bra, men på framsidan är Leila inte alls till sin rätt till skillnad från det här charmiga omslaget) :-)

16 Emelie:

skriven

Va fint du har det hos dig!

17 Maja:

skriven

Vad kul med Leilas kokbok, är en riktig favoritkock! Kram Maja

18 Lallis:

skriven

DEn är jag också så sugen på:)
Ja, den gjorde sig verkligen där!
Kram Lallis

19 Hanna:

skriven

Hej hej!

Jag tycker också om Leila, hon är verkligen färgstark och framförallt duktig!

Hoppas att helgen varit bra!

Kram kram

20 Sus i Hus:

skriven

Mmmm så mycket gott du kommer att laga ur den läckra kokboken. Den passar ju perfekt på hyllan. ha en skön start på den nya veckan. Kram

21 Maria:

skriven

Åh halva nöjet med kokböcker är ju att bara sitta och dregla över bilderna! =D

22 Katta:

skriven

oh, jag bara älskar din blogg och din stil :)
jobbar du med inredning?

23 Kristina:

skriven

Har läst ikapp nu och du bjuder på en massa fina bilder som vanligt. Måste bara säga att den boken är toppen, jag har hittat massvis av bra recept men det kanske du redan har märkt! :-)

24 Alli Nasiell:

skriven

Hej Tina.

Roligt att se att du gillar ljusstake Stumpastaken!

Eftersom jag säljer den så är jag alltid intresserad av foton. Hittade ett här i din blogg och jag undrar om jag kan lägga ut den på min hemsida?

Jag lägger gärna till fotografens namn om du vill.



Vänliga hälsningar

Alli Nasiell

Kommentera här: