SVARTVITT...

Som ni vet  så pågår renovering här hos oss....(ursäkta att jag tjatar)                                                                                tankarna spinner på hur vi ska inreda rummen mm. Kan vi inte ha lite mer färgglatt......
var det nån i familjen som sa.....ja....varför inte??? Jag har gått och funderat på detta, men
kan inte komma på varför jag inte skulle ha vitt och svart hemma.
Kan det bero på nån slags osäkerhet.... att inte våga välja färg, eller är det
helt enkelt så att jag bara gillar dessa två färger skarpt!!  Hur det än ligger till så går det ju att 
att lägga till lite klatchiga färger........sen!


Svarta och vita saker i köket.......


163342-256

163342-261

163342-260

163342-258

163342-255

Ni har säkert sett bider på dessa saker innan hos mej, men
det får ni stå ut med................
Nu är äntligen garderoberna målade, så nu väntar tapetsering
av dotterns rum i helgen.......nu är det inte såååå länge kvar till vi ska
börja med vårt rum!!!!

1 Vicke:

skriven

Svart+Vitt= Snyggt:)

2 Erika:

skriven

Gillar också vitt och svart som bas. Då kan man alltid ta in någon annan färg utan att det stör.
(Har problem med blogg.se, de visar inte längre min URL adress). Sov gott!

3 Erika:

skriven

Testade en gång till..

4 Maria:

skriven

Det är såå snyggt!!!
Svart o vitt är så klassiskt!!!
Kör på Svart vitt....
Nu drar jag till Ikea!!!!
=)
Kram!!!!
Å på återseende.....

5 Lilla My:

skriven

Svart och vitt är ju så snyggt och håller sig genom alla trender.Kör vidare på det :)Ha en bra dag

6 Sara:

skriven

haha... jag är P R E C I S som du! :-)
Jag vet inte, men jag är så "rädd" för färg och jag tycker det är svårt också. Ibland tvingar jag mig att köpa färger bara för att jag "måste", men det är sällan det bli bra... Mitt liv kretsar ju oxå väldigt mycket om inredning just nu, får se om jag lyckas ha det lite färgglatt hemma :-)
Trevlig helg!!!

7 Camilla:

skriven

Mmm.. svart och vitt är snyggt!! :D
Och du har så många snygga svart och vita saker :) Husen är ju så underbara.. :)

8 Tina:

skriven

Tack för gulliga ord!!
Ser shysst ut på renoveringen....Vi har varit i det också så jag vet hur det är haha! Damm överallt men sen blir det fint!
Trevlig helg, Kram Tina

9 Malin:

skriven

Äsch vad gör väl det? Svart o vitt är ju dösnyggt!! Du har så mycket fina saker hemma!! Trevlig helg!!

10 Thea:

skriven

Svart och vitt ÄR läckert! Spelar ingen roll att se såna har fina bilder igen.

Trevlig helg!

11 Estelle:

skriven

fina saker!

12 cleo:

skriven

Jättemycket fina saker. Väl sammanhållet i stil och det gör att saker framträder ännu mer i sin snygghet! :-) Tycker jag. Ha en fin helg!

13 Pernilla:

skriven

Svart och vitt är skitsnyggt! Jag har med det mycket hemma.. I både kök o vardagsrum.. Så eftersom vi båda gillar det skarpt, så kan du ju aldrig bli fel?! ;-)
Känner mig något piggare nu på eftermiddagen. Men jag tror faktiskt att det är den friska luften och all underbar sol!
Nu ska jag snart börja med middagen för kvällen. Vi ska grilla!!! Mumma!!!!
stooooooor kram!

14 Cina:

skriven

Ja du, hos oss är det också mycket svart och vitt- de enda färger som jag aldrig tröttnar på! Då kan man ju byta accessoarer efter humör istället :)! Vi har en hel del rött, för det passar så bra med svart tycker jag...Till våren och sommaren brukar det bli lite mer grönt...

Önskar dig en riktigt mysig fredagskväll, kram!

15 Jenny:

skriven

Vad härligt! Ni har kommit långt! Önskar att vi kommit så långt! För oss går det riktigt segt, maken spacklar socklar och har jag tur blir de målade i helgen. Jag vill också tapetsera!!! :) Ha en jätteskön helg!

16 Johanna:

skriven

Men svart och vitt är ju snyggt och funkar alltid, så det kan aldrig va fel enligt mig. Jag har också mycket svart och vitt här hemma. Ha en trevlig helg!

17 MO:

skriven

Jag gillar oxå svart och vitt men har inte haft de "färgerna" nånstans hemma innan, nu är ju hallen svart/vit, kul. Jag har (och är väl i viss mån fortfarande) varit insnöad på beige/brunt/vitt) riktigt länge, så det känns kul med lite annat. Ditt kök ser så mysigt ut. Hoppas tapetseringen går bra, vet ju hur mycket jobb ni har framför er. Jag pustar ut efter två jobbiga veckor som avslutas med kalas. På måndag åker jag till Ullared.... Jag ääälskar att åka dit. Ska köpa lite nytt till hallen, ha en bra helg, kram Maria

18 Maria:

skriven

Hallå hej.....
...igen!!
Hoppas allt är bra!!
Jag har just kommit hem från Ikea i Happis...
Tänkte bara kika in o önska er en "najs" helg!!!!
Kram!!!!!!

19 Lime:

skriven

Snyggt!!! Ha det svart/vitt du! Det ser riktigt bra ut och som du skriver - det går ju alltid att ändra :-)

Ha en skön helg!

20 Isabelle:

skriven

Vad många fina svart/vita saker du visar upp. En hel del av dom har jag också, och en del önskar jag mig. Svart och vitt är ju en toppenbra bas. Perfekt när man är lite ombytlig av sig. Trevlig helg!

21 kol och krita:

skriven

Svart och vitt är såå snyggt! Det vill jag oxå ha i vårt nya hem :) Insperas av färger och tycker färg i inredning är jättesnyggt, men orkar inte ha mycket färg hos oss en längre tid. Då är svart-vitt ett utmärkt alternativ ;) Såå fina bilder du visar, huslyktorna är såå myysiga, särkilt när dom är två brevid varann! Väntar med spänning på bilder från renoveringen!

22 Pia:

skriven

Fortsätt med den vit och svarta inredningen det är jättesnyggt. Jag inreder själv i lite dova toner och köper endast saker med färg som går att slänga när jag tröttnat.

23 Camilla:

skriven

Snygga bilde, som vanligt. :) Filippa K-muggarna är en favorit även hemma hos mig. Kakfatet är snyggt!

24 Scaniatjejen:

skriven

Snyggt med svart och vitt och inspirerande bilder som vanligt!:-)

25 MO:

skriven

Hej Tina. Jag har 23 mil till Ullared härifrån, bor i Blekinge. Här har våren kommit igång ordentligt, vitsippor i stora klungor i backen och solen värmer gott i söderhörnan.Kanske tar en premiärgrillning i eftermiddag. Hoppas tapetseringen fortskrider som den ska, ha de bra, kram Maria

26 tina:

skriven

Tack för alla snälla och uppmuntrande kommentarer om svart och vitt!!! Idag tapetserar vi lite, men det går i snigelfart....HV 71 spelar ju,så det måste ju följas på tv och sen måste vi ju njuta lite av det vackra vädret!!!Nån gång blir vi väl klara!!!:):) Ha en fin lördag allesammans.....Stora kramar från mej/ Tina:)

27 Vildängel:

skriven

Men svart och vitt är ju hur snyggt som helst ju! Go for it girl!
//V

28 Karin A:

skriven

Så mycket snyggt svart- och vitt! Kanske man (jag också) är lite rädd för färg eftersom det blir sååå fel när det inte stämmer...om du förstår vad jag menar. Men när man lyckas få till det med färg är det ju oftast såå läckert! :)

29 art[e]fact:

skriven

Fina fina saker! Gillar verkligen eran tegelvägg också! Skitsnyggt mot (ek?)skivan!

30 MO:

skriven

Hoppas ni är klara med tapetseringen..Sååå tråkigt att dra ut på det, man vill ju göra annat oxå och i veckorna är det inte så lätt att hinna göra så mycket, ha en bra vecka Maria

31 saravillfara:

skriven

Det ligger i tiden det här med svart och vitt. Jag som inte har varit särskilt förtjust i den kombinationen tidigare, kommer på mig själv allt oftare att tänka i de banorna själv :)
Snygga grejer du visar upp!!

32 tina:

skriven

Återigen.....tack för era snälla kommentarer!!!!

KRAM!!!! Tina

33 TiniTott:

skriven

Svartvitt är så snyggt. Älskar dom där små husen från village(?). Tror jag måste inhandla sådana nästa gång.

34 Karin:

skriven

Vart har du köpte de svarta husen? Jättefina!

Kommentera här: