Ikeakök med lite sting!

Ikeakök med lite sting!
(foto: tina)


Vårt kök bytte vi år 2000 och är jättenöjda. För att få ett Ikeakök att kännas lite lyxigare  valde vi att
satsa lite extra på köksutrustningen, vi valde varor från Miele. Bra saker , men kanske inte helt så
felfria som man skulle tro. Fläkten funkar bra men är ett litet helsike att rengöra  och samma med varmluftsugnen. Mikron pajade redan efter 5 år ,kanske inte ovanligt, men med tanke på vad den kostade
så....... Nåja vi trivs och det är kanske det viktigaste.

Ikväll har vi fyllt våra magar med kycklingfilé i skogssvamppanna (den där smidiga och goda såsen
man hittar i kyldisken.Mums!!!! Nu ska jag snart sjunka ner i soffan med mitt glas rödvin. Vi ses!
1 Thea:

skriven

Hej , roligt att du börjat blogga, hit kommer jag igen. Vilket vackert kök.
Trevlig kväll.
Thea

2 tina:

skriven

Hej,tack för den snälla kommentaren, hoppas du tittar in igen. Jag kikade in på din blogg , vilket mysigt och ombonat kök !!! Är det din första blogg ,ser fint och proffsigt ut. Ha det bra/Tina

3 Angelica:

skriven

Vilket härligt kök! Tegelväggen mot det nya och det rostfria gör det rustikt. Är det ett kök i ek?

Jag gillar det ofantligt mycket! Väldigt bra smak! Så skulle jag också vilja ha det! Jag kommer att återkomma till din blogg!

4 Armansimone:

skriven

Very interesting site --- quite informative

Kommentera här: