GOTT NYTT ÅR !

De sista timmarna på 2007 ska mysas igenom.....god mat,god efterrätt och annat smått och gott efter det!! Med andra ord avslutar vi året GOTT här hemma och inleder det nya året med GOTT dricka att skåla in 2008 med ! Med andra ord är ordet GOTT ett lyckat ord i nyårssammmanhang....det mesta både är och smakar GOTT...förhoppningsvis =)!!

Vill önska ER alla  bloggvänner ett nytt år fullt av positivt innehåll och likaså ett gott avslut på det gamla!!!!

Nyårskramar/ tina

image1092

image1093

image1094



bilder : tinas privata
1 Karin:

skriven

Gott nytt år!!

2 Hilajn:

skriven

Önskar dig detsamma:D

3 Sus i Hus:

skriven

Ha en mysig nyårskväll och gott nytt år på dig, så hörs vi nästa år. Våra kompisar som skulle komma ikväll har blivit sjuka så nu får vi smaska på M Y C K E T god mat själva. Kram

4 Junitjej:

skriven

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

5 pia:

skriven

HA EN TREVLIG KVÄLL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

nyårskramar från mej;)

6 Scaniatjejen:

skriven

Gott nytt år! KRAM

7 Lisa:

skriven

Kram och GOTT NYTT ÅR!!!!

8 Mallan:

skriven

Gott nytt år! Kram.

9 Linda:

skriven

Gott Nytt År!!
Kramar

10 Maria:

skriven

Gott nytt år!!

11 Malinbayard:

skriven

God fortsättning på det nya året!

12 anne:

skriven

GOTT NYTT ÅR!!!! KRAM!

13 Lilla My:

skriven

Gott nytt 2008!

14 Pia:

skriven

Gott Nytt År !!!!!!!

15 ruffa:

skriven

Underbara bilder du visar!
Önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år!
kram/ruffa

16 Lilla jag:

skriven

Gott nytt på dig!

17 Linda P:

skriven

... och god fortsättning! kraam

18 saravillfara:

skriven

Vad många fina bilder!
Gott nytt år till dig med!

19 MO:

skriven

Så fina bilder, vita blommor är en favorit...så snyggt. Låter som ni hade det gott...vi med, onödigt gott som min mormor brukade säga. Man äter ju som vanligt för mycket, men igår höll jag igen lite, vill inte äta så jag mår illa, är annars min melodi. Maten, o chokladmoussetårtan blev god, så några rester att prata om blev det knappt. Har köpt pizza o ätit idag. Är så seeg fast det inte blev så sent igår. Så idag har jag o mamma o maila gått en lång runda, sen fick dammsugarn o moppen jobba lite, med mig bakom såklart. I eftermiddag har jag o H tittat på Grease som jag spelade in igår...vilken hunk John Travolta är...fina ögon. Vi tog in xboxet i tv-rummet o hade tävling ...ja där har man inte en suck jämfört med R o kusin L...Sen kom svågers kompis oxå en sväng, han hade aldrig provat guitar hero så han fastnade med för det...kul. Hoppas allt gick bra med barnens firande. L kom hem i eftermiddags, de hade varit upp till 6!! i morse..så han kommer nog sova gott inatt. Imorgon fyller N 2 år, så då blir det kalas. Syster ska bjuda på sallad, skönt..känner för att äta lite nyttigt nu...Jag hoppas på ett bra 2008 för er o att vi snart ses igen, kramar

20 Perlan:

skriven

Gott Nytt År Tina!!!
Hoppas att du hade ett jätte trevligt nyårs firande!! Ser fram emot ett nytt år, och en ny träff med dig igen!! :)
kram !!!!

21 Jes:

skriven

Gott Nytt År!
Vilka fina bilder du visar :)

Hit kommer jag gärna igen!
Kram Jes

22 Ninis:

skriven

Önskar dig ett riktigt gott nytt år !
Kikar gärna in igen, du har det så mysigt här !
=P

23 Ann-kristin S:

skriven

Gott nytt år
Får hoppas detta året blir lika bra eller bättre

Kommentera här: