Önska kostar ingenting.....


Den här ljusstaken,Skugga, designad av Alexander Lervik,har jag gått och
kärat ner mej i....fin....men ack så dyr 995-:.........Men önska kostar ju ingenting.....

image658image659


Hittade lite annat när jag ändå håller på..............................

image662image661


                                           image660

Hatthyllan ,dubbelkrokarna och skohornet från Edblad& Co skulle
sitta  som en smäck i min önskade vitmålade hall............................
återigen.......önska kostar ingenting...............

Att renovera hallen står högt på önskelistan.....och vi planerar faktiskt
att måla träpanelen vit och även trappan ska få sej en omgång.........
men det får bli en annan gång.....kanske,kanske i höst. Men just nu
finns det lite annat som ska bli färdigt........en altan ..........

bilder : designonline
1 Ulle:

skriven

Fina grejer! Vårt höstprojekt blir att få toaletten klar. Dessutom ska vi och sonen på 9 år byta rum. Då /måste/ vi tapetsera om vårt gamla rum och köpa nya möbler, eller hur? SÅNT är skoj! Så jag letar efter inspiration till en barnrum för lite äldre killar... Hans eget önskemål är svart, vitt och orange. Låter faktiskt himla snyggt, så vi får väl se! :)
Ha en finfin dag! Kram Ulle

2 Vildängel:

skriven

Näe, det är ju sant - att önska kostar ingenting....... :D

3 susanne f:

skriven

Jag önskar mig också massor, men som sagt av alla andra - att önska sig och drömma kostar inget

4 Camilla:

skriven

Ibland önskar man ju att man fick vinna på lotto. :) Snygga saker, och det är sant som du säger att önska är gratis! Men inte blir det billigare för det...

5 Helen:

skriven

Läckra ting och att önska kan man ju alltid...

6 MO:

skriven

Jovisst går man gärna händelserna i förväg o börjar planera nästa objekt att renovera innan man är klar. Fina saker du har på önskelistan, tycker mig känna igen ljusstakarna, var de inte med i något inredningsporgram, där de hade en vit o en svart...eller är det i en tidning jag sett dem, de är verkligen snygga. Snyggt med ....är det borstat stål??? Snyggt i vilket fall som helst. Ha en fin kväll, artade sig vädret hos er med? Här blev det riktigt fint senare under dagen. Kramar

7 Karin:

skriven

Ja, drömma är kul. Är det något man verkligen vill ha så kan man ju faktiskt köpa det om man kan tänka sig att snåla in lite och handla på IKEA emellanåt. Lycka till med altanarbetet!

8 Johanna:

skriven

*ler* har samma "tema" hos mej idag.."att önska kostar ingenting"...fin fina saker du visar, hatthyllan är verkligen supersnygg =)Kram

9 Eva:

skriven

Känner igen mig, massor av projekt som man VILL göra, andra man BORDE göra och så dem man MÅSTE göra.

10 Lisa:

skriven

Jag skriver in mej på önskelistan...vill också ha den ljusstaken!

11 Pia:

skriven

Jag tänkte mest på hur jobbig den är att damma....Dumt den är ju skitsnygg köp köp köp.

12 jennyk:

skriven

Ljusstaken är underbar, men synd bara att dom är så dyra! Hatthyllan tittade vi också på, men 1000 kr tyckte min E var lite för dyrt (innan var jag verkligen inne på en hatthylla för tre tusen kronor..) men till sist blev det allas vår IKEA som vi gjorde till en hatthylla (vi skruvade fast klädkrokar undertill) och det blev jättebra! 400 kr kostade det sammanlagt :)

13 Linda:

skriven

nä, det är sant att önska kostar ingenting och när man har önskat den tillräckligt länge kanske det till och med slår in...
Kram

14 Jessica:

skriven

Designonline har snygga saker! Synd bara att dom är så sablans dyra :(

15 Anna:

skriven

Tänk att vissa saker är gratis! Jag önskar mig massor som jag kan inreda huset med. jag ska skriva en rejäl önskelista till jul...då blir det ju gratis för mig i alla fall =)
Läckra saker på "Edblads" en uppfällbar stol i silver skulle passa bra i husets hall. Tack för tipset.

16 Annelie:

skriven

Underbar hatthylla, man skulle vara rik som ett troll....

Kommentera här: