fina fina söndag

 
 
              www.wonderwomen.be                       www.wonderwomen.be                     
 
Vi går här hemma och skrotar maken och jag. Han kämpar på med att måla ett bord som en av sönerna med flickvän ska ha som matbord. Fint när de hittar saker som gillas i vår källare. Jag har suttit länge med min kaffekopp och njutit av vädret och att inte ha något på schemat, jag trivs bäst då. Att göra saker man orkar och vill är min melodi. Så : nu ska jag slänga ihop en äppelsmulpaj. Har precis plockat in lite äpplen och ska göra smuldegen. Hittade ett bra recept där jag bytt ut mjöl och havregryn mot glutenfritt. Några av ungdomarna kommer nog hit och då är det bra att ha något att bjuda på. Då vet ni vad jag ska göra den här soliga härliga söndagen. Vad hittar ni på idag?
    
 
 
                                     

här hittade jag receptet

jag bytte ut mjölet och havregrynen mot glutenfritt mjöl

       

foto : tinaminastina

Kommentera här: