Tillfällig hylla och Fabrikendags!

Den här hyllan har haft sin plats lite överallt här hemma. Nyss stod den i badrummet, men där fick vi äntligen upp några skåp och plåthyllan hamnade vid matplatsen istället. Kul att ha en förvaring som man kan stuva om saker i och förändra med små medel. Här finns favoritkopparna, korgen med renskinn och lite annat smått och gott. 
 
Kika in på Fabriken och se finfin inspiration hos härliga bloggare, torsdagstema | fri tolkning 
 
 
 
bilder | tinaminastina
 
 
 
 
 
 
1 Lina:

skriven

Men den är ju så snygg den där hyllan. Jag gillar! Och så fint du har i den.

2 tinaminastina:

skriven

Lina....Tack söta för din fina kommentar!! Hyllan är ett riktigt kap,snygg och för nästan inga pengar alls =) kramkram!

3 Bettan:

skriven

Hej Du har det så fint hemma hos dig! Var har du köpt hyllan? och vad kostade den? Kan man hitta dig på instagram under vilket namn? Kram från Bettan

4 tinaminastina:

skriven

Hej Bettan!! Tack snälla du...vad glad jag blir! Hyllan är från Ikea....99 kr..hur bra som helst! Du hittar mig på Instagram under tinaminastina...Har du instagram också? Ha en fin vecka!
kram tina

5 Bettan:

skriven

Hej! Så billig hylla och så snygg!!! Jag har inte instagram men jag vill gärna följa dig, jag tycker man får så bra inspiration och idéer. Hur hittar jag dig på Instagram?? Ha en bra dag! Kram från Bettan

Kommentera här: