Nu börjar det....

Åh vad det är härligt nu, det kliar i fingrarna och hjärnan går på högvarv med utomhusidéer! De där kliande fingrarna får nog fortsätta klia för det blir inte mycket gjort från min sida i trädgården. Min värkiga kropp sätter liksom stopp för det, men man kan ju alltid försöka förankra idéerna hos mannen och se om det kan blir något av det gjort. 
Det har ju utlovats sol och lite värme till påskhelgen så lite fix utomhus blir det med all säkerhet. Och jag, jag kan ju sitta i uterummet och smida planer åt honom som han säkert är snäll och påbörjar !
 
bild | tinaminastina instagram
 
 
 
1 Proforma - Irene:

skriven

Sån är jag med! Smider planer och så nämner jag dom lite försiktigt då och då, lite matar in så han får vänja sig vid tanken först. Sen lägger jag in en högre växel och så är projektet igång... :) Nej, skämt å sido... man är ju alltid två om det även om min man också får dra det tyngsta lasset när det är utomhusgrejer (tunga) som ska göras.
Så fint ni har det i uterummet, gillar kuddarna! Vårt (blivande) uterum är på planeringsstadiet än så länge men jag hoppas att det blir verklighet inom ett par år.
Ha det gott!
Kram

2 ullie:

skriven

förstår ju inte varför den där dumma värken ska sätta stopp för allt. just nu sitter ja här o grinar över ryggen som e värst :( :)

3 tinaminastina:

skriven

Irene:Låter precis som hos oss =) Drömmar och planer har man ju och att skynda långsamt brukar vi skoja om här hemma....och vad roligt det är när man äntligen får komma igång med det där drömprojektet. Uterum på planeringsstadiet låter väldans trevligt! Ha en fin vecka och kram kram ! tina

Ullie: Nej...den där värken är sååå tråkig och man är både ledsen och arg för att man drabbats! Hoppas att du får må bättre framöver....sommaren brukar ju vara en lindrigare årstid. Håller tummarna för oss! Kram kram / tina

Kommentera här: